ultralyd inkalling?

man pleier som regel å bli innkalt i uke 17-18.  jeg fikk time når jeg er uke 19.. er i uke 17 nå.. men nå har jeg allerede vært på privat UL da.. det var verdt penga... og så har jeg kjøpt angelsound... så jeg føler med babyen og hjerterytmen:)

så jeg tenker nok du kommer til å få brevet når du er i 16 uke ellr noe... det fikk jeg, men seff alle sykehus er forskjellig..

eg fekk berre helsekort (pluss små bøker om røykeslutt og graviditet) :) Men eg er så flink til å ta vare på papir *host-hark-kremt* at det går sikkert bra uten mappe:)

Join the club honey... [:@][:@][:@]
Legen min sendte inn henvisning når jeg var i uke 8 og den sier de at de ikke har mottatt.. De har ikke hørt fra legen min i det hele tatt sier de, noe som er tull siden legen min har vært i kontakt med de flere ganger..

(Jeg har jo laget min egen tråd om dette da, men skriver det også her slik at du skal se hvor håpløst det er....) De sier jo nå at det ikke er innkalling til ultralyd før i uke 19-21. I går fikk jeg innkalling til min ultralyd. Når den dagen er så er jeg 23 uker på vei...!!!!! Forbanna møkka sykehus....

hadde blitt litt oppgitt der, ja!! eg er 17+ 6, dvs så god som 18 når eg skal på ul!;D *hoppe og klappe i henda*

Back
Topp