ultralyd imåro

Cml09

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
FebbisBebbis2021 ❄️
imåroKjenner eg gru-gledar meg! Om alt er fint får nok dei kommande besteforeldra snart vete det:-) Blir min 3ul dette svangerskapet, og håpar at eg endeleg får positiv tilbakemelding! Til no har eg enda ikkje fått bekrefta 100% at det er eit hjerte som banka. Og verken eg eller dotar veit kor langt eg er på veg!:-P mensterminen er rundt 20september, men doktaren sa at eg kunne gå utifra 13okt. Til gan ser meir på ul:-) Andre som skal på ul?:-)

Jepp, nok ein gang. Denne gangen for å se om fostret har overlevd akutt operasjonen min. *krysser fingrene* Og lykke til til deg også:)

Lykke til begge to

Tussen80 skrev:
Lykke til begge to

Lykke til :D 

lykke til ;) 
må innrømme jeg er spent på hvem du er :P
dialekten din virker som om du er fra rundt om hvor jeg er fra ;)

Det blir spennede paa UL da, eg skal ikkje ta UL for i veke 16 - 17 ved ordinaer UL. Om legen ynskjer det, faar eg eg Ul foer.

Håper alt er bare vel!
Jeg skal ikke på UL før i uke 17-18, ser ingen grunn til å gjøre det før hvis det ikke oppstår komplikasjoner som tilsier noe annet :-)

Lykke til 

Håpe alt har gått bra idag

meg eller missaske du lurte på? :-P

Blei ingen ul idag, sia doktaren var sjuk.. so da må eg vente 3 veke til! :-P
Gleda meg til å få høyre kor langt han trur eg er på veg ;-)

Først og fremst deg ;-) Men er sef nysgjerrig på MissAske og...

Kjipt at det ikkje blei någe ul på deg idag. Kjedeligt å måtte vente nye 3 veker på kor langt du er komt. Men du har jo någe å gleda dg t då

heheh... trudde ikkje eg var so veldig hemmleg eg, sia eg har både bilde og lagt ut namn på presentasjonstråden:-P 

Skulle du føde i Førde, eller har eg blanda deg? ;-)

Ja, men han sa ca 13 sist da, so får rekne på det fram til eg får ordentleg svar;-)

har du våre på ul?

Hørre t Haugesund sjukehus eg.
Ska ikkje på ul før vanlig i uke 17-18

Back
Topp