Ultralyd igjen [emoji7]

Så godt å vite at alt er i skjønneste orden :-)

Har vært på organrettetultralyd hos Martin Lundring i dag. Alt så bra ut, kunne ikke sett bedre ut i følge han og det ser ut som en liten jente.
Kunne ikke vært mer lykkelig akkurat nå[emoji173]️Vis vedlegget 253067

Så herlig! [emoji4]
Gratulerer med jente på vei[emoji254]

Jeg skal til Martin på 24 april på organrettetultralyd [emoji173]️

Så herlig! [emoji4]
Gratulerer med jente på vei[emoji254]

Jeg skal til Martin på 24 april på organrettetultralyd [emoji173]️

Tusen takk[emoji178]
Samme som jeg var i dag. Fikk kjempe mye info og han sjekket alt som var. Fantastisk opplevelse [emoji7] anbefales på det sterkeste.

Så herlig og så fint bilde!! Gratulerer med ei jente på vei[emoji173]️

Så nydelig bilde :Heartred Gratulerer med gode nyheter og ei lita jente!

Så gøy! [emoji3] Var hos Martin forrige uke for organrettetultralyd, og det var en flott opplevelse! Han er dyktig og morsom [emoji6][emoji1303] Og han tippet gutt med 90% sannsynlighet, så blir spennende å se om han har rett [emoji5]

Så gøy! [emoji3] Var hos Martin forrige uke for organrettetultralyd, og det var en flott opplevelse! Han er dyktig og morsom [emoji6][emoji1303] Og han tippet gutt med 90% sannsynlighet, så blir spennende å se om han har rett [emoji5]

Har aldri hørt at Martin har tatt feil faktisk [emoji16]

Ja det var det virkelig. Han vet hva han prater om. Jeg fikk høyere sannsynlighet enn deg. Men uansett morsomt [emoji4]

Har aldri hørt at Martin har tatt feil faktisk [emoji16]

Sniker fra junigruppa, der var det ei som fikk vite gutt hos han, og viste seg å være jente på oul [emoji4] Så det skjer, men han tar visst svæææært sjeldent feil så tror man kan være ganske trygg på det han sier [emoji1360][emoji4]

Er det den på Jessheim? Ble tipset om en klinikk der forleden.. men fant aldri ut hvem det var snakk om.

Back
Topp