Ultralyd igår

Lillemy91~

Forelsket i forumet
og vi fikk se verdens fineste lille! det var helt fantastisk :) fikk se i 3D også, herregud så PERFEKT de er såå tidlig i svangerskapet, var helt utrolig å se:) den lille var veldig aktiv, sprella som bare det, og alt så helt fint ut. nå føler jeg at jeg kan slappe av og koose meg med graviditeten :D hun trodde forresten at det var ei lita jente, men det er enda litt tidlig å se det helt klart ;)
måtte bare dele det dere :D

Gratulerer! Er kjempeforskjell på UL-apparatene, jeg så idag på et veldig gammelt et, og det krevde faktisk litt fantasi - mens på bildene andre her har lagt ut av 3D-UL eller nytt, bra UL-apparat så ser man en fiks ferdig baby liksom. Veldig gøy å se:)

Tusen takk! :D ja var veldig gøy å se, tror det først nå har gått skikkelig opp for oss, iallefall for sambo ;) hehe.
Maje-mor: ja er nok veldig stor forskjell på apparatene. der vi var, på privat klinikk, så det ut som utstyret var helt nytt, vi fikk se på egen svær skjerm, og alt var veldig tydelig, til og med så vi urinblære og magesekk!

så fantastisk! Skulle ønske de har så tipp topp utstyr her og, men det nekter jeg å tro...

Åååh, så koselig :) Gratulerer :D

Nå er det bare å slenge føttene på bordet å nyte resten av graviditeten :)

M&M skrev:
Åååh, så koselig :) Gratulerer :D

Nå er det bare å slenge føttene på bordet å nyte resten av graviditeten :)

Jaa det var kjempedeilig å se lille vennen, og at alt så bra ut :) nå blir det absolutt bare nyt nyt nyt ;)

Så koselig:-)

Bilde som vi kan få sjå? ;-) Syns det er så kjekt å sjå ultralydsbilder av dei små knøtta :-D

Sniker litt jeg.... men Gratulerer så mye!! nå kan du slappe av og glede deg til alt fremtiden som mamma vil bringe!:)

Back
Topp