Skal på ul om 1.5 time....klokken går kjempe seint. Kjenner eg gruer meg masse!! Har jo en veldig dårlig magefølelse på at det ikke er liv siden eg ikke har hatt noen symptomer. Men nå er eg så nervøs at eg bare brekker meg hele tiden om eg ikke ligger helt i ro. Har heller ikke sovet inatt da mannen sa igår at han egentlig håper at det ikke er liv. Han synes plutselig det er nok med 4 barn og må finne ut hva han vil om det er en baby i magen????!!! Så han vil ikke være med på ul alikevel. Står mellom barken og veden her føler eg...han sier bare at han har funnet ut at det er travelt nok..noe eg forstår....men det er jo litt seint nå og vi får jo til det vi vil få til Vi har jo både plass i huset og i bilen. Og di 4 andre er jo flinke.
Eg håper jo at det bare er en reaksjon på at han egentlig forbereder seg på at det ikke er noe liv siden eg tror det. Men hvem vet??
Eg håper jo at det bare er en reaksjon på at han egentlig forbereder seg på at det ikke er noe liv siden eg tror det. Men hvem vet??