Ultralyd idag

Februar18

Glad i forumet
Skal på ul om 1.5 time....klokken går kjempe seint. Kjenner eg gruer meg masse!! Har jo en veldig dårlig magefølelse på at det ikke er liv siden eg ikke har hatt noen symptomer. Men nå er eg så nervøs at eg bare brekker meg hele tiden om eg ikke ligger helt i ro. Har heller ikke sovet inatt da mannen sa igår at han egentlig håper at det ikke er liv. Han synes plutselig det er nok med 4 barn og må finne ut hva han vil om det er en baby i magen????!!! Så han vil ikke være med på ul alikevel. Står mellom barken og veden her føler eg...han sier bare at han har funnet ut at det er travelt nok..noe eg forstår....men det er jo litt seint nå og vi får jo til det vi vil få til Vi har jo både plass i huset og i bilen. Og di 4 andre er jo flinke.
Eg håper jo at det bare er en reaksjon på at han egentlig forbereder seg på at det ikke er noe liv siden eg tror det. Men hvem vet??

Jeg dro på UL i går 100 % overbesvist om at jeg bare skulle inn og bekrefte det uungåelige, men der var det et hjerte som slo. Ganske mye senere enn jeg hadde trodd, men der var det.

Angående mannen din, så kan du ha rett i at han syns det er lettere å akseptere tap av noe han ikke vil ha, men det kan jo også hende at han faktisk syns det blir mye med 5 barn. Uansett syns jeg han burde ha blitt med og støttet deg uavhengig av hva han føler... Det er jo en emosjonellt vanskelig situasjon å være i - hvertfall om det går dårlig..

Håper du finner liv og at mannen din ombestemmer seg når han får høre at det er noe der allikevel [emoji173]️

Skjønner at du gruer deg, det er virkelig skummelt å dra på ul :O Grudde meg skikkelig før min også. Så synd at mannen har blitt engstelig og ikke vil være med. Det kan hende at det er en type forsvarsmekanisme på å takle evt dårlige nyheter siden du har en dårlig følelse. Mest sannsynlig endrer han tankegangen dersom alt er fint med den lille spiren :) Og det er nok det :) Sender deg en god klem og ønsker deg masse lykke til på ul :Heartred

Det gikk bra Fikk se en liten klump med bankende hjerte og som sprellet. Trodde eg var 8+1 eller 2 men er 9 uker. Så er nok bare heldig med å ikke være kvalm denne gangen Skal på ny ul 18. Juli
Mannen tok det igrunn fint etterpå. Han må bare fordøye det litt sier han.

Back
Topp