Ultralyd Idag

LuLu85

Forelsket i forumet
Hei

Hadde ultralyd I dag er 15+5 på vei. Babien var veldig rolig og beveget veldig lite på seg. Legen kommenterte dette og sa at jeg må spise mer.

Er selvsagt veldig glad for å se at hjertet slå og babien var der, men er det vanlig at de kan være så rolige? :( hadde time Kl. 8. Og hadde bare spis litt yogurt Før timen. Har det noe å si? Er litt bekymret.

De har vel aktive og rolige perioder i løpet av døgnet. Hvis du ikke hadde spist noe særlig er det jo naturlig at fosteret er rolig.

De er jo ikke i full aktivitet hele dagen inni der. når jeg var på ul forje gaviditet kom ho med søt kjeks og saft til meg, så babyen skulle kvikne litt til;)

De er jo ikke like aktive hele tiden. I forrige svangerskap fikk jeg beskjed om å spise noe søtt før jeg kom på ultralyd. Så tror ikke det er uvanlig at de er rolige.

Har vært på fire ul til nå, og alle gangene har sprellekoppen sparka og vifta sånn med armer og bein at det har vært nesten umulig å få skikkelige ul-bilder til å henge på kjøleskapet :woot:

Sliter mye med kvalme og gått ned 12 kg siden starten (16+2 i dag) og har derfor knapt spist noe som helst før noen av ultralydene.

Er det noe galt med mitt rumpetroll siden han/hun bare spreller? :schoked025

Har vært på fire ul til nå, og alle gangene har sprellekoppen sparka og vifta sånn med armer og bein at det har vært nesten umulig å få skikkelige ul-bilder til å henge på kjøleskapet :woot:

Sliter mye med kvalme og gått ned 12 kg siden starten (16+2 i dag) og har derfor knapt spist noe som helst før noen av ultralydene.

Er det noe galt med mitt rumpetroll siden han/hun bare spreller? :schoked025

Jeg hadde en meget urolig baby i magen i forrige svangerskap. Sparket helt til hun kom ut, hun! På UL i uke 13 fikk de nesten ikke målt det de skulle, for det var full fart. Ut kom ei rolig lita jenta, så de trenger heldigvis ikke å bli som de er i magen.

Va også på ul i dag 15+2 å der såg dei lite.
Så ho sa så sov babyen me ansikte mot min ryggrad å låg heit stille.
Så nei trenger ikkje vere Noke gale fordi dei er rolige :)

Jeg hadde en meget urolig baby i magen i forrige svangerskap. Sparket helt til hun kom ut, hun! På UL i uke 13 fikk de nesten ikke målt det de skulle, for det var full fart. Ut kom ei rolig lita jenta, så de trenger heldigvis ikke å bli som de er i magen.
Gutten min var aktiv hele tiden i magen, og er om mulig enda mer aktiv på utsiden. Her er det full fart fra morgen til kveld :-)

Back
Topp