ultralyd idag

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Ja snille gyn ga meg en ultralyd idag[:D] som en liten ekstra kontroll siden jeg har vært så stressa... å her er resulatetet.. tok noen lange sekunder før hun fant hjerte å ble veldig nervøs, men alt så bra ut sa hun å jeg så hjerte hamre for mamman sin ja. For 2 uker siden så h*n ut som en fisk, nå ser det ut som en bamsemums..... en veldig søt en. Jeg skal tilbake om 2 uker for en kontroll ultralyd siden hun mente jeg hadde hatt mye negativt stress hengende over meg, hun mente jeg hadde godt av å se knerten ha det bra...sier ikke nei takk til det. Vi så antydning til armer å bein idag, mannen min kunne ikke være med så det var stas for han å se bilde

Sjå der ja! Nyydelig, og så godt med så god oppfølgning! For en snill lege du har[:D]

Ja hun er helt fantastisk, hun er gynokolog. Fikk tatt en sjekk oppi der i samme slengen, lenge siden sist..inget unormalt

åååå sååå fint med bilde<3  må være hælig å være på ul å se sin lille bamsemums som raskt blir større og større[;)]

Ja det er helt fantastisk.. gleder meg til 2 uker igjen til jeg skal se h*n igjen[:D]

Ja det er like herlig hver gang vi får hilse på lille der inne[:)] Gleder meg stort til neste fredag jeg og[8D][:D]

Så bra oppfølging du får.. Ingenting er bedre enn å se at bamsemumsen blir større og større.. [:D]

Ja jeg er så takknemmelig. Siden jeg skal bli fulgt opp på sykehuset og ikke av fastlege og jordmor i kommunen som jeg sa til gyn så sa gyn at jeg gjerne kunne ta noen kontroller om henne. Hun var til å med villig til å skrive brev til jobben min hvordan jobben skal tilrettelegges slik at jeg kan holde meg i jobb uten stress

så hæli da [:D] jeg skal på ny den 26 er da litt over 12 uker.gler meg noe helt utrolig [:D]

Back
Topp