Ultralyd idag . En ting ang kjønn

Snoflak

Elsker forumet
Idag har jeg vært på Ultralyd å fikk sett på nakkefold å ryggrad osv. Alt så veldig bra ut :)
Der var en liten baby som sprellet å holdt seg i ansiktet med fingre å det hele. Veldig koselig å se den lille å facinerende at de blir til så fort..

Jeg er mye dårlig, å kaster opp. Jeg sa det at det kan være begge deler fordi sist var jeg også dårlig men ikke så graderende dårlig som jeg er denne gangen, brekker meg oftere denne gang.
Jordmor sa til meg at 85% av alle gravide kvinner reagerer sterkest på samme kjønn som seg selv, altså jente. Å resterende 15% reagerte sterkest på gutt.. Det var jaggu en høy prosent.. Føler selv at det blir en jente men det kan jo også være at det er en gutt som gjemmer seg i magehulen. Bare syntes det var en pussig ting å tenkte derfor å dele det her om noen andre har hørt dette ?

Hmm.. Da er jeg de resterende 15% :p var utrolig dårlig med guttene mine! Er dårlig denne gangen også, men på en annen måte.. Blir spennende å se :)

så pussig, skal huske på det til fødselen, vil ikke vite kjønnet før babyen er ute denne gangen, så blir spennende å se om magefølelsen stemmer :) føler at det blir jente denne gangen også, siden det er lite som skal til før formen er på bunn:S og har spydd min del nå føler jeg...

Da er jeg som de resterende 15 prosentene , var såå dårlig med gutten min! Men så bra at nurker ditt er friskt <3 herlig

Så godt å høre at alt er bra med lille baby'en ❤

Jeg har ikke vært noe særlig kvalm med noen av de tre første (to gutter & en jente) . Men denne gangen har jeg vært super kvalm!! Aldri opplevd makan.. Så er veldig spent på hvem som er inn i der.. ;) men har en veldig gutte følelse :)

Så bra at alt så fint ut med babyen :)

Jeg har blitt dårligere for hvert svangerskap, spyde til etter uke 20 med andremann, men har vært hakket mer kvalm denne gangen (om det er mulig), jeg har to gutter og regner med at det blir en gutt til :)

Jeg var kjempedårlig og fikk gutt. Nå er jeg bare halvdårlig, men magefølelsen min sier gutt denne gangen og :-)

Bra at alt stod bra til med knøttet i magen :-)

Back
Topp