Ultralyd idag :D

snuppedulla

Glad i forumet
Idag var det min tur til ultralyd!! Jeg var suuper nervøs men heldigvis gikk alt bra og vi venter en liten prinsesse  Vi skal tilbake om 2 uker fordi termin er såpass usikkert. i følge lege er termin 4 januar, i førge gyn er termin 10 januar og i følge ultralyden idag er  termin 20 januar så dette ble mye å forholde seg til... Er ultralyd termin som gjelder men for å være HELT sikre skulle vi ta en dobbelsjekk 31 Aug. det gjør ikke meg noe  Måtte spørre flere ganger om det var DERFOR jeg måtte tilbake og hun sa at alt så normalt ut så jeg får stole på det. De har vel plikt til å opplyse hvis det er noe annet de lurer på???
 
Gratulerer!
 
Gratulerer!
 
Gratulerer!
 
Gratulerer med en prinsesse i magen :)
 
Gratulera med ei prinsessa i magen!:-) med første vår måtte eg tilbake etter 2/3 veker pga termin vart satt tilbake 2 veker. Alt var fint då så ho hadde nok sagt det om det hadde vore noko. Med oss fekk ho ikkje sett alt og målt alt skikkelig sidan eg eigentlig berre var 16 veker då me var der.
 
Gratulerer med jenta!! Heldig som får en titt til :) De hadde sagt fra om det var noe annet de var usikre på.
 
Gratulerer masse med en liten jente :D
 
Så bra at alt var fint. Gratulere med jente i magen
 
Back
Topp