Ultralyd idag! <3

Tananka

Glad i forumet
Vi var på ultralyd i dag!  Den lille var først helt krølt sammen så det var ikke mulig å få tatt noen mål. Beina helt opp til hodet! Kjempe søt! Men etter en stund så ble det en liten strekk så da ble det mulig å ta mål!  Alt sto kjempe bra til!!!!

Vi fikk vita at vi skal få ei lita jente til! <3 Emilie skal få ei lita lillesøster! Blir så utrolig kjekt! Kan tenke meg de kommer til å ha mye glede av hverandre i årene som kommer <3  Klarer ikke annet enn å smile etter en vellykket ultralyd og gleder meg kjempe masse til å kikke gjennom storesøsters barneklær og komme meg til butikken og kjøpe det første babysettet! åååh LYKKE <3

Terminen ble flyttet noen dager så ny termin er 28.juni! 

Så deilig at alt så bra ut, gratulerer med jente nr to

Gratulerer med lillesøster i magen! :) Gleder meg til å gå igjennom ting etter storebror her også, vet det er en del nøytrale klær der. :)

Gratulerer så masse med ei lita jente =D

Så koselig! Gratulerer så mye med lillesøster i magen!! Det blir nok stor stas for Emilie ja!! :) Kos deg med forberedelsene :)

Gratulerer så masse med nok ei jente :-))

Gratulerer så mye med enda ei lita jente i magen! :)

wiii, gratulerer med en jente til på vei <3 :) så gøy :) 
Da har du termin en dag etter meg :D men får garantert før meg :D hehe.. 

t0mmelise skrev:
wiii, gratulerer med en jente til på vei <3 :) så gøy :) 
Da har du termin en dag etter meg :D men får garantert før meg :D hehe.. 

haha t0mmelise!  Får håpe du slipper å gå så mye over termin denne gang! Sist fikk jeg 8 dager før og krysser fingrene for den retningen! Utrolig hva en uke (ikke minst TO) har å si når en er høygravid 

Gratulerer med prinsessa

Så koselig:) Gratulerer masse med liten jente <3

Back
Topp