Noen som har vært så tidlig? Jordmor ville at jeg skulle ta en nå..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
håper du får målt hcg over 48 timer i tillegg. ei jeg kjenner var på tul i slutten av uke 5, og da fant ikke gyn noe der i det heletatt. hun var gravid altså, for to uker etterpå så de foster og bankende hjerte bare så du er litt obs og ikke blir redd om de ikke finner noeVet det med hjertet, så det er vi forberedte på! Rett og slett fordi de skal se at det ikke er en ny sa påtur så det er bare for å se at alt rundt graviditeten ser bra ut
Som sagt er vi fullstendig forberedt på dette med hjerte, for det er tidlig men de kan sjekke både livmorhals, om den er åpen, om corpus (et eller annet) er som det skal, og siden det er mot slutten av uke 5 kan de kanskje se om der er en eller flere fosterhåper du får målt hcg over 48 timer i tillegg. ei jeg kjenner var på tul i slutten av uke 5, og da fant ikke gyn noe der i det heletatt. hun var gravid altså, for to uker etterpå så de foster og bankende hjerte bare så du er litt obs og ikke blir redd om de ikke finner noe
Skjønner du forstår det med hjertet. Men det er ingen garanti for å se noe foster i det heletatt verken foster eller fostersekk, men det betyr ikke at noe er galt prøvde bare å komme med et godt råd, så du ikke mister troa om de ikke finner noe lykke tilSom sagt er vi fullstendig forberedt på dette med hjerte, for det er tidlig men de kan sjekke både livmorhals, om den er åpen, om corpus (et eller annet) er som det skal, og siden det er mot slutten av uke 5 kan de kanskje se om der er en eller flere foster
Tisen takk regner med jordmor vet hva hun driver med, så må bare stole på at hun vet hva hun gjør Hun har mange års erfaring.Skjønner du forstår det med hjertet. Men det er ingen garanti for å se noe foster i det heletatt verken foster eller fostersekk, men det betyr ikke at noe er galt prøvde bare å komme med et godt råd, så du ikke mister troa om de ikke finner noe lykke til