Ultralyd i uke 26

maimamma2

Betatt av forumet
Hei ![:)]
Noen som vet om det er " for sent" ( at barnet har blitt for stort) å dra på ultralyd nå i uke 26. Har vært på den obligatoriske, men vil gjerne kikke en gang til.. Er så nysgjerrig.[8|][8|][8|]
Mammaijuli

Æ ska på UL i uke 28... blei satt opp for leeeeenge sia... e vest obligatorisk hos gynekologen æ går te... bare kosli me flere syns nu æ [:D]

Det høres bra ut!! Tar med meg en venninne denne gangen, kjæresten min synes det er litt unødvendig.[:)][:)]
mammaijuli

DET ER ALDRI UNØDVENDIG MED ULTRALYD[:D]BARE KOSELIG......

Aldri for sent med ultralyd, men etter andres erfaringer er det lite utbytte av det! Man ser ikke gullet bedre til "eldre" den blir.. Det beste er den "obligatoriske" (mellom uke 17 og 21) [:)]

Jeg skal neste gang til jordmor med ultralyd i uke 33 :) Alltid kjekt å se men merkeligt å se når di er så store :)

Jeg hadde ul i uke 26, og det var ganske anderledes enn den obligatoriske. Man får ikke sett hele babyen på èn gang lenger, for den begynner jo å bli så stor. Men det er jo kjempehyggelig å se da[:)], og få vite at alt fortsatt er bra. Så jeg gleder meg veldig til neste gang, uke 30 (er med i STORK-prosjektet på Riksen, så jeg får 3 ekstra ul), men regner ikke egentlig med å skjønne noe som helst av bildene så sent i svangerskapet[;)]

Jeg skal visst på "obligatorisk" UL i uke 32.....[:D]

Håper å få 3D, bare babyen ikke er for stor til å få fine bilder???[&:]

Jeg har hørt at det ikke er så spennende å se lille gullet så sent, fordi (som de andre skriver) man kan ikke se hele kroppen på en gang. Jeg skal til UL i uke 32, men det er kun for å se hvor morkaka ligger, kan hende jeg må ha keisersnitt.

ei venninne av meg hadde ul i uke 30 ellerno og så veldig lite, men jeg var på 3d ultralyd forrige uke, midt i uke 27 altså, og da så jeg hodet og sånn veldig godt!:)

Back
Topp