Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg fikk med meg at dette ble vedtatt med flertall av stemmene under SVs landsstyre sist måned, men når kan man benytte seg av dette tilbudet? Noen som vet?
:)
Jeg har ikke fulgt med i denne saken, men hvis det er slik at SVs landstyre gikk inn for det, så har det akkurat 0% betydning. Det vil jo bare si at SV vil stemme for dette forslaget hvis og når saken kommer opp i stortinget. Før det skal det utredes kostnader og effekt og så videre.. Det kommer ikke til å skje på denne siden av apokalypsen.. :)
jeg vet egentlig ikke hvor langt denne saken har kommet, annet enn at det ble vedtatt på SVs landsstyre.
Tar meg heller en prat med legen når jeg skal til han på tirsdag jeg. Se hvor lenge man kan utnytte at man har abortert for 7 år siden (",)
Jeg ble lovet UL i uke 7 ved senere svangerskap, og det har jeg hatt med begge de to svangerskapene etterpå (men da har jeg også hatt blødninger), så kanskje det er håp enda :)