Ultralyd i uke 11

Lillemy91~

Forelsket i forumet
Noen som har vært på ultralyd i uke 11 før?
vi har bestilt time til da, så hvis alt går bra så får vi se den lille:) men mitt spørsmål er da: er det mulig å få vite kjønnet da? evnt, har de LOV til å fortelle oss det?
ooog er det noen som har ultralydbilder fra uke 11? :) 
er sååå spent!

Kjønn er iallefall for tidlig i uke 11, men det går an å se om det er noe trekk i forhold til pulsen :-)) Jenter har ofte høyere puls!

Kjønn er iallefall for tidlig i uke 11, men det går an å se om det er noe trekk i forhold til pulsen :-)) Jenter har ofte høyere puls!

Vi var på ultralyd med førstemann i uke tolv, og der kunne de se at det var en liten gutt! Egentlig er det for tidlig å se det, men han sa at han var 75 % sikker på at det var gutt, og jammen fikk han rett :) Jeg har ikke bildene her, men det ble veldig bra. Han drev å turnet inni magen og var veldig aktiv hele tiden, gøy å se siden jeg ikke kjente noe til bevegelser selv da :)

Jeg tenker at vi må bestille UL snart vi også, for jeg er veldig spent på hvordan det står til inni magen <3  

Ååh, så gøy!! :D må være veldig spesielt å se den lille for første gang :) googla det litt, og da kom det opp flere som hadde fått vite kjønnet i uke 11 og 12! men er vel ganske vanskelig, noen er vel flinkere enn andre også:)

Jeg tenker UL rundt uke 11/12 selv, for å se "litt mer". I alle fall hvis jeg skal betale for det.
Det viktigste er jo et bankende lite hjerte da :) Forventer ikke å se kjønn så tidlig, er vel få som får vite det. Skal garantert på 3D UL mellom uke 24 og 26 <3 En flott opplevelse.

Back
Topp