Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg anbefaler Oslo jordmor- og ultralydklinikk. Ser de har fått mange ansatte siden sist jeg var der, men vet at både Birgitte og Stine er veldig dyktige og snille!Var hos privat gynekolog på Oslo City Legesenter. Hun hadde veldig god rating på legelisten.no og var definitivt dyktig, forklarte alt på ultralyden osv. Fikk dog ikke så god «kontakt», følte ikke hun helt fanget opp at jeg var veldig nervøs og følte ikke jeg kunne spørre så mye mer. Men alt var jo bra, så jeg brydde meg ikke så mye der og da. Det viktigste var at jag fikk time på dagen! Skal ta neste på Oslo jordmor-og ultralydklinikk, har hørt mye bra derfra men ingen personlig erfaring
Edit dette var i juli og samboer var velkommen!
Takk, her var det mye ledig så dette så interessant ut. Takk for tips!Om dere ikke har noe imot å dra til Sandvika kan jeg anbefale ultralydjordmoren. Hyggelig, profesjonell og spørsmål og samboer var velkomne. Ligger rett ved tog/buss. Vi var der for to uker siden, står på nettsiden om hun har noe ledig. Vi tar oss enda en tur til henne om to uker igjen
Oslo jordmor og ultralydklinikk! Utrolig høyt anbefalt av så og si alle jeg har pratet med. Og da spesielt hun som heter Stine,
Var der på mandag i uke 12+3 og det er det beste opplevelsen jeg har hatt!
hun forklarte kjempefint om alt jeg lurte på og mye mye mer. Utrolig kunnskapsrik og hyggelig dame. Følte meg kjempe godt ivaretatt og kommer aldri til å ta privat ut noen andre steder igjen!
De åpner opp nye timer nå og da. Ellers har jeg pleid å ha hell med å kontakte dem på mail eller telefonTakk, noterer meg tipset til evt senere da jeg ser de er fullbooket til midten av august. Populært å dra dit skjønner jeg
Om dere ikke har noe imot å dra til Sandvika kan jeg anbefale ultralydjordmoren. Hyggelig, profesjonell og spørsmål og samboer var velkomne. Ligger rett ved tog/buss. Vi var der for to uker siden, står på nettsiden om hun har noe ledig. Vi tar oss enda en tur til henne om to uker igjen
Da har jeg booket meg tid hos henne. Takk for hjelpen alle sammen!Var også innom her på fredag og samboer fikk være med Hun var veldig dyktig, varm og forklarte alt.
Håper du også får en fin opplevelseDa har jeg booket meg tid hos henne. Takk for hjelpen alle sammen!
Kan få time allerede i morgen hos Ultralydjordmoren, bedtiller bare time på nett jeg har time til ul på sykehuset om 2 uker men da får ikke samboeren være med. Vil han skal få mulighet til å se ogsåHvor raskt fikk du time?
Jeg ser det er litt ventetid de fleste steder sikkert pga ferietid osv.
Har fått bestilt time hos oslo jordmor og ultralydklinikk når jeg er i nesten uke 14, men skulle gjerne hatt en tidligere time...
Har heller ikke fått time til første svangerskapskontroll hos fastlegen før jeg er i ca uke 16. Synes det er sent, så blir litt oppgitt av det!
Kan få time allerede i morgen hos Ultralydjordmoren, bedtiller bare time på nett jeg har time til ul på sykehuset om 2 uker men da får ikke samboeren være med. Vil han skal få mulighet til å se også