Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bestilte time der på torsdag Ringte til Oslo medisinske senter og spurte om de trodde de kunne se kjønn, hadde vist for dårlig apparat til det. Hun på familieklinikken mente det var null problem med hennes utstyr Så spent!!Kan også anbefale Familieklinikken på majorstua, har vært der i alle tre svangerskap
Det blir spennende! Lykke tilBestilte time der på torsdag Ringte til Oslo medisinske senter og spurte om de trodde de kunne se kjønn, hadde vist for dårlig apparat til det. Hun på familieklinikken mente det var null problem med hennes utstyr Så spent!!
Haha, det var mitt første inntrykk av henne også. Men jeg har fått skikkelig sansen etter å ha vært der noen ganger. Liker henne godtVi var på Familieklinikken på Majorstua, og fikk både bilder og film tilsendt på epost, så vi kunne laste ned til pc og mobil. Hun tok seg god tid og var superhyggelig!
Vi var også på Oslo City Legesenter, og det var helt forferdelig. De har en mannlig og kvinnelig gynekolog, og den mannlige har jeg god erfaring med, men da fra ikke-graviditetsting. Den kvinnelige gynekologen var vi hos pga. blødninger i uke 7, og hun var uinteressert og upersonlig, og ikke minst sur.