Ultralyd i Oslo?

Majamor

Betatt av forumet
Påskekyllingene 2020
Er det noen her som har erfaringer å dele med ultralyd i Oslo? Vurderer Oslo Medisinske Senter da de har ledig time. Er 13+6 den dagen og har veeldig lyst å vite kjønnet :rolleyes:

Kan anbefale Oslo jordmor og ultralydklinikk på det sterkeste!! Ligger nederst i Bogstadveien//Hegdehaugsveien.

De tar seg god tid, og er veldig hyggelige. Tror det var 1100 kr eller 1200 kr for undersøkelsen. Fikk til og med bildene inn på en app, samt videoklipp fra ultralyden! Magisk!

Vi var på Familieklinikken på Majorstua, og fikk både bilder og film tilsendt på epost, så vi kunne laste ned til pc og mobil. Hun tok seg god tid og var superhyggelig!

Vi var også på Oslo City Legesenter, og det var helt forferdelig. De har en mannlig og kvinnelig gynekolog, og den mannlige har jeg god erfaring med, men da fra ikke-graviditetsting. Den kvinnelige gynekologen var vi hos pga. blødninger i uke 7, og hun var uinteressert og upersonlig, og ikke minst sur.

Kan også anbefale Familieklinikken på majorstua, har vært der i alle tre svangerskap :)

Kan også anbefale Familieklinikken på majorstua, har vært der i alle tre svangerskap :)
Bestilte time der på torsdag :D Ringte til Oslo medisinske senter og spurte om de trodde de kunne se kjønn, hadde vist for dårlig apparat til det. Hun på familieklinikken mente det var null problem med hennes utstyr :happy: Så spent!!

Bestilte time der på torsdag :D Ringte til Oslo medisinske senter og spurte om de trodde de kunne se kjønn, hadde vist for dårlig apparat til det. Hun på familieklinikken mente det var null problem med hennes utstyr :happy: Så spent!!
Det blir spennende! :D Lykke til :)

Sniker fra mai.

Jeg anbefaler også Oslo Jordmor- og ultralydklinikk på det varmeste! :Heartred Utrolig dyktige og koselige mennesker! Var der både på tul og 3D/4D forrige gang og skal dit også denne gangen. Gleeeder oss :happy093

Vi var på Familieklinikken på Majorstua, og fikk både bilder og film tilsendt på epost, så vi kunne laste ned til pc og mobil. Hun tok seg god tid og var superhyggelig!

Vi var også på Oslo City Legesenter, og det var helt forferdelig. De har en mannlig og kvinnelig gynekolog, og den mannlige har jeg god erfaring med, men da fra ikke-graviditetsting. Den kvinnelige gynekologen var vi hos pga. blødninger i uke 7, og hun var uinteressert og upersonlig, og ikke minst sur.
Haha, det var mitt første inntrykk av henne også. Men jeg har fått skikkelig sansen etter å ha vært der noen ganger. Liker henne godt :-)

Da har vi vært på ultralyd, det er en liten gutt :Heartblue Hun på familieklinikken kunne se kjønn fra ca 12+3 sa hun :happy:

Back
Topp