Ultralyd i Oslo - anbefaling?

Trinepal

Flørter med forumet
Noen anbefalinger? Tenker å ta en privat uke 11-12. Fikk gjort en i uke 7 pga blødning, men klarer ikke puste helt med magen ;-) Pris er en faktor selvsagt, men viktigst er dyktige folk og orden i sysakene.

Synes Carsten Trolle på Majorstuaklinikken er flink! Og Mille på familieklinikken på Majorstuaklinikken er og veldig flink. Bestiller hos Trolle siden jeg var der sist i uke 12 :) prisen er vel normal tror jeg.

Var hos Vika fysikalske institutt sist i uke 6+1. Betalte 900 kr inkl bilde av Knøttet. Syns hun var flink og bestiller der igjen om jeg skal på tidlig UL. Hørt bare bra om en mann som jobber på Oslo city og, men ei dame som jobber der har jeg hørt negativt om.

Takk! 900 var jo ingen ille pris. Hørt litt blandede erfaringer fra oslo city...
Det som er bra på Oslo city er at man ofte får time samme dag/dagen etter om det er noe. Men jeg tror det er dyrere, 1200 kr? Hun på Vika fysikalske er ikke der hver dag tror jeg, men mener jeg sendte henne en mail og fikk time under ei uke etterpå. Gikk pga blødning. Hun sjekka meg grundig og målte embryoet og hjerteslagene. Jeg spurte selv om bildet, var jo kun 6+1, men mannen var i utlandet da.

Jeg var Jordmorklinikken på Majorstuen i dag og er kjempe fornøyd kostet 1000kr men fikk vel med 4 bilder
Var på Oslo City forje uke, kommer nok ikke til og bestille time der igjen.

Back
Topp