E **entil** Glad i forumet 1 Jun 2009 #1 Å jeg er så spent! [:D][:D] Flere som antyder at jeg bærer på tvillinger, men jeg er litt usikker på akkurat det[8D] Uansett, i morgen får jeg vite, og det viktigste er at alt er i skjønneste orden[:D]
Å jeg er så spent! [:D][:D] Flere som antyder at jeg bærer på tvillinger, men jeg er litt usikker på akkurat det[8D] Uansett, i morgen får jeg vite, og det viktigste er at alt er i skjønneste orden[:D]
S StorkNebb Elsker forumet 1 Jun 2009 #2 Å, jeg vil også.. Masse lykke til!!! Du må oppdatere oss da.. Blir spennende å se om det er to der inne!!
Å, jeg vil også.. Masse lykke til!!! Du må oppdatere oss da.. Blir spennende å se om det er to der inne!!
puusen Forumet er livet 1 Jun 2009 #3 Masse lykke til! Blir spennende å høre hvor mange huleboere du har[;)]
E **entil** Glad i forumet 1 Jun 2009 #5 ORIGINAL: labbetussen Oj så spennende,har dere tvillinger i familien eller?? Nei, det var vist langt ut i slekten på begge sider.. Så det hadde jo vært veldig morro[:D]
ORIGINAL: labbetussen Oj så spennende,har dere tvillinger i familien eller?? Nei, det var vist langt ut i slekten på begge sider.. Så det hadde jo vært veldig morro[:D]