Ultralyd i morgen

gakka

Forumet er livet
I morgen skal jeg på ultralyd for syvende gang i dette svangerskapet.
Gleder meg til å se knøttene mine igjen.[:D]

Blir helt sikkert tid til litt shopping også. [;)]

Ååhh..! Vil på flere ul jeg og.. [:D] Kunne tenkt meg ul på hver eneste kontroll jeg! Er jo så morro å se på den lille elsklingen vår i magen.. [:)]

Foreløpig er det 1 gang i måneden. Vet ikke om det blir oftere på slutten på samme måte som kontroll hos jordmor blir tettere etter hvert. Det er jo eneste måten de får sjekket om de vokser som de skal begge to. Hjelper ikke med sf-mål når det er tvillinger.
De skal også begynne med kontroll av livmorhalsen nå, for å sjekke om det er noen fare for for tidlig fødsel.
Det som er synd er at det er noen timer å reise til sykehuset der de tar kontrollene, for jeg blir så bilsyk for tida. Heldigvis har samboer vært flink å blitt med på hver eneste kontroll, så jeg slipper ihvertfall å kjøre.
Er forresten snart ikke plass til meg bak rattet uansett.

Trygt og godt at du får så god oppfølging da.. [:D] Har jo dobbelt så mange babyer å passe på hos deg..!

Har lagt ut et par bilder på magebilde-tråden, men må få tatt nye.
De som er tatt forfra ser jo helt horrible ut.

åh så gøy - er litt misunnelig på deg som får flere ul'er, men jeg forstår jo også at når det er flere i magen må man det.. og det hadde jo kostet en formue om alle gravide skulle få ul støtt og stadig.

Du får kose deg!! [:D][:D]

Gakka!
Vil bare pushe litt på denne tråden!!!
Har du vært på UL i dag?? Er spent på å høre hvordan det gikk med dere der!

Har alt gått fint?

Moro å se knøttene igjen regner jeg med...fortell, fortell!!

Klem, M

Godt å se at det er noen som tenker på meg.

Var ikke hjemme før kl 17.00 og da var det rett på sofaen. Blir sliten og kvalm av lange bilturer.
Knøttene hadde det kjempefint.  Gutten lå med hodet ned og lå å sov, og jenta "satt" med rompa nedover og sparker fremdeles iherdig på blæra.
De var begge over normalkurven for enkling og det er jo supert. Fikk dessverre ikke noen nye bilder da gutten lå med nakken til og når vi skulle prøve å ta bilde av jenta så ble det så uklart.
Er sannelig ikke så lett å se hva som skjer på skjermen for et utrenet øye. Det var mye enklere når beibisene var mindre.

Det ble også tid til en liten handletur. Var å tittet på senga som noen hadde lagt ut bilde av fra Jysk. Den så fin ut, men ble ikke så vi handlet noe der. Venter på feriepenger.
Fikk ihvertfall handlet litt mer klær til de. Nusselige bittesmå lyseblå og lyserosa sokker, noen bodyer med blonder, truser og et par dresser som de antakelig skal ha på seg når vi reiser hjem fra sykehuset.

Hærlig å få se knøttene igjen.  Bare en måned til neste gang.

så godt at alt er bra med "hans og grete" [;)] - må være rart å ha to inni der altså (ikke det at det ikke er rart å ha en... for det er jo helt sprøtt!).

Du er jo så heldig at du kan handle både tøffe og søte klær også du! [:D]

ORIGINAL: gakka

Godt å se at det er noen som tenker på meg.

Var ikke hjemme før kl 17.00 og da var det rett på sofaen. Blir sliten og kvalm av lange bilturer.
Knøttene hadde det kjempefint.  Gutten lå med hodet ned og lå å sov, og jenta "satt" med rompa nedover og sparker fremdeles iherdig på blæra.
De var begge over normalkurven for enkling og det er jo supert. Fikk dessverre ikke noen nye bilder da gutten lå med nakken til og når vi skulle prøve å ta bilde av jenta så ble det så uklart.
Er sannelig ikke så lett å se hva som skjer på skjermen for et utrenet øye. Det var mye enklere når beibisene var mindre.

Det ble også tid til en liten handletur. Var å tittet på senga som noen hadde lagt ut bilde av fra Jysk. Den så fin ut, men ble ikke så vi handlet noe der. Venter på feriepenger.
Fikk ihvertfall handlet litt mer klær til de. Nusselige bittesmå lyseblå og lyserosa sokker, noen bodyer med blonder, truser og et par dresser som de antakelig skal ha på seg når vi reiser hjem fra sykehuset.

Hærlig å få se knøttene igjen.  Bare en måned til neste gang.

Så godt å høre at alt står bra til med de små og deg da!
Og takk for at du oppdaterer oss her, var kjempespent på å høre hvordan det gikk!

Back
Topp