Ultralyd i morgen!

rosarose

Gift med forumet
Er så kjempe spent!! Håper dei kan se om det er gutt eller jente[:D] Eg vil ønske Tarzan, hanseline, og Zilja lykke til i morgen også!!

Det går nok bra det! [:)] Håper du får se kjønnet!
Og lykke til alle sammen!

ja, lykke til alle 5 aprilere!!!! Tilhører jo denne gruppen selv, og er kjempespendt- ,agen synes jo ikke enda, så den forestillingen av at det allerede skal være 14 cm, er ikke helt klar for meg!!! Lykke til jenter!!!!

Lykke til dere heldige piker [;)] Ikke glem å fortell om hvordan det har gått. Har UL om 2 dager, venter i spenning. Håper dere får se kjønnet.

Heia! Skal på ul om noen timer.... er såå spent, både glede og grue meg... Litt redd for at noe skal være galt, samtidig så blir det fantastisk hvis alt er i orden! Vet ikke enda om vi skal vite kjønnet, begge er litt i tvil. Så i utgangsåunktet skal vil ikke vite, så får vi se om vi ombestemmer oss når vi er der... Lykke til dere andre også! 

hei! Gikk fint på ultralyden i går. Alt så bra ut! Er så gla! Var litt dårlig bildet, så vi fikk ikke med oss hjem... syns det va litt dumt, men det viktigste er at alt er i orden med den lille! Vet fortsatt ikke kjønnet. Fikk ny termindato 5. sept.

Back
Topp