Ultralyd i morgen.

Dolly88

Forelsket i forumet
Julibaluba 2017
❤Januarlykke 2022❤
Hei.
Både gleder meg og gruer meg til ultralyd i morgen:)
er så spent, men alikevel bekymret.

Flere som skal på ultralyd?

Skal også i morgen... endelig.... men er pissnervøs og bortimot dødsredd for hva vi har i vente...

Har vært. Men var også kjempe nervøs! Hadde mye rare tanker i hodet om hva som kunne være galt. Men heldigvis var det en frisk liten tass inni der :) og det er det mest sansynlig hos deg også :)

Har vært. Men var også kjempe nervøs! Hadde mye rare tanker i hodet om hva som kunne være galt. Men heldigvis var det en frisk liten tass inni der :) og det er det mest sansynlig hos deg også :)
Så gøy å se at alt var bra:) Håper alt er bra. Har telt ned til denne dagen, så godt den endelig kommer:)

Masse lykke til:) mange tenker vel alt mulig som kan skje, håper det går bra med oss begge:)
Ja jeg har tenkt det verste i mange uker.. store utviklingsavvik,organer utenfor kroppen, mangler av kroppsdeler ja.. u name it... forferdelige tanker... så jeg innbiller meg att jeg er forberedt på det verste :hungover: krysser fingrene og håper vi begge kommer smilende og førnøyd ut fra jordmor:)

Har vært og var også bekymret, så vsr veldig deilig når det var overstått og alt så ut som det skulle.

Lykke til i morgen begge dere som skal :)

Lykke til i morgen til dere begge! [emoji177]

Jeg har også grudd meg til oul, med alle 3 [emoji85] men det har heldigvis gått veldig fint. Og stort sett så gjør det jo det [emoji4]
Herlig følelse å få sett den lille [emoji170][emoji173]️

Skal på tirsdag. Er også nervøs og spent, mye mer enn med førstemann [emoji54] Er nok fordi vi leser mer og hører mer om ting som kan være "feil" eller gå galt enn det vi gjorde før tenker jeg...

Var det i forrige uke, det spant mange rare tanker i hode mitt. Begynte å gråte på venterommet, fordi jeg var såpass nærvøs:sorry: så glad jeg hadde med mannen min ♥️ alt var som det skulle ☺️ og vi venter ei jente i juli ♥️ gled deg til ul, selvom det ikke er lett:rolleyes: og lykke til :dummy1::dummy:

Var det i forrige uke, det spant mange rare tanker i hode mitt. Begynte å gråte på venterommet, fordi jeg var såpass nærvøs:sorry: så glad jeg hadde med mannen min ♥️ alt var som det skulle ☺️ og vi venter ei jente i juli ♥️ gled deg til ul, selvom det ikke er lett:rolleyes: og lykke til :dummy1::dummy:

Back
Topp