Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy å se at alt var bra Håper alt er bra. Har telt ned til denne dagen, så godt den endelig kommerHar vært. Men var også kjempe nervøs! Hadde mye rare tanker i hodet om hva som kunne være galt. Men heldigvis var det en frisk liten tass inni der og det er det mest sansynlig hos deg også
Masse lykke til mange tenker vel alt mulig som kan skje, håper det går bra med oss beggeSkal også i morgen... endelig.... men er pissnervøs og bortimot dødsredd for hva vi har i vente...
Så gøy å se at alt var bra Håper alt er bra. Har telt ned til denne dagen, så godt den endelig kommer
Ja jeg har tenkt det verste i mange uker.. store utviklingsavvik,organer utenfor kroppen, mangler av kroppsdeler ja.. u name it... forferdelige tanker... så jeg innbiller meg att jeg er forberedt på det verste krysser fingrene og håper vi begge kommer smilende og førnøyd ut fra jordmorMasse lykke til mange tenker vel alt mulig som kan skje, håper det går bra med oss begge
Har vært og var også bekymret, så vsr veldig deilig når det var overstått og alt så ut som det skulle.
Lykke til i morgen begge dere som skal
Tusen takkLykke til dere!!
Lykke tilJeg skal også i morgen, det blir veldig spennende!!
Lykke til i morgen til dere begge! [emoji177]
Jeg har også grudd meg til oul, med alle 3 [emoji85] men det har heldigvis gått veldig fint. Og stort sett så gjør det jo det [emoji4]
Herlig følelse å få sett den lille [emoji170][emoji173]️
Tusen takkLykke til i morgen