Ultralyd i morgen

Homers wife

Flørter med forumet
Jeg er så spent! Synes det er litt skummelt, jeg. Bekymra for at det skal være noe galt. Er vel ganske vanlig...
I alle fall, skal møte opp 12.30. Krysser fingrene...

Så gøy[:D] Du må bare glede deg masse! Det er helt fantastisk[:D] Masse lykke til!!

Jeg har også ultralyd i morgen, klokka 2....[:)]
jeg har gledet meg helt til nå, men nå kjenner jeg at jeg begynner å grue meg litt...vi skal jo dit for å sjekke at alt er bra.Er litt skummelt, nå får vi liksom endelig vite hva som foregår der inne...
Skal du ha med mannen\kjæresten din? Det skal jeg ihvertfall, han gleder seg som en liten unge, tror han syns det er stas å endelig få se babyen sin[:)]

Men nå skal jeg gå å legge meg, vet ikke om jeg får sove men, er jo nesten som natt til julaften det her[;)]
*Nattaklemmer*

Så morro, bare å glede seg, masse lykke til[:)]

good luck![:D]

Lykke til både dråpe og bigbee! Skal se dere svever neste gang dere logger på,for da har dere fått se babyen deres![:D]

Jepp, der var det en liten baby!!
Den så fin og frisk ut, den lå med magen sin mot ryggen min, så det var vanskelig å få noen gode bilder. Men vi fikk likevel et par brukbare bilder. I følge ultralyden er jeg 17+1 i dag. Ny termin 31.mai. Dette tar jeg med en god klype salt. Det er jo 14 dager etter egen termin.. Men, men. Sist ble jeg også satt tilbake, men det var bare 5 dager. Babyen kom like fullt på min egen termin... Tror mine babyer vokser litt langsomt til å begynne med (ikke rart, egentlig, for jeg spyr jo som en gris i 2 måneder). Forrige barn var 3868g og 51 lang, i følge undersøkelsene som ble gjort på ham for å bedømme modenhet var han tilsvarende 41 uker, og det var 5 dager før ultralydtermin...

Ble kanskje litt rotete det her. Babyen kommer vel når den er ferdig. Det som faktisk er den største forandringen for meg er når jeg kan starte fødselspermisjonen..

Så godt å høre at alt så bra ut,BigBee [:D][:D]

Back
Topp