Ultralyd i morgen - uke 10

Love

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg grugleder meg sånn, etter å ha lest her så er mann litt redd for at noe skal være galt...
Så jeg tar med bestevenninnen min:-)
Men er så spent det har nok ikke gått opp for meg at det er noen der inne... Så blir fint å få en bekreftelse.....

jeg er også i uke 10 nå, men skal vente til uke 12 med ultralyd. Er spent jeg altså. Går sikkert helt fint, og kommer nok til å bli en fantastisk fin opplevelse.

Prøver å riste av meg en vond drøm fra i natt, og er så glad for at det ikke er virkeligheten.

Takk, gleder meg også Håper det går bra

Lykke til i morgen! Det går nok kjempefint :) Hyggelig at bestevenninnen din blir med deg. Alltid gøy å dele det med noen :)

Krysser fingre for at alt er perfekt imorgen :)
Men kan være lurt å ikke gå alene uansett :)

Jeg grugleder meg sånn, etter å ha lest her så er mann litt redd for at noe skal være galt...
Så jeg tar med bestevenninnen min:)
Men er så spent det har nok ikke gått opp for meg at det er noen der inne... Så blir fint å få en bekreftelse.....
Hei sniker fra august her! Jeg var på tidlig ul i uke 10! Der var en kjempe fin opplevelse! Ønsker deg all lykketil imorgen :-)

Jeg skal på tul fk tirsdag, og er også i sånn grugledemodus. Det er litt skummelt å lese mye på forum og nett hvis en leser de mest triste historiene, det kan øke bekymringene og dempe forventningene, men det er også så mye støtte i det å lese eller rådføre seg med kvinner i samme situasjon.
Min jordmor sa noe klokt til meg igår. Nyt dette, lag ei skuff med rom til babyting, dra å kjøp eks babysokker og en body og tenk at dette skal gå bra og bli ei lykkelig tid fra dag en. Om det skulle gå galt så er det like trist om en har gledet seg og nytt tiden, som hvis en ikke klarer å glede seg fordi en er redd noe skal gå galt, for da var det uansett ei fin tid fra dag en. Det er viktig å kose seg med graviditeten og kose seg med små forberedelser allerede nå.
Jeg kjenner jo at det er lettere sagt enn gjort, men jeg synes det var gode råd å ta med seg.
Masse lykke til i morgen. Det blir nok kjempefint å se lillegull :-D

Så jeg tar med bestevenninnen min:-)

Hvordan gikk det?

Hun sa at jeg var 10 + 3 og ikke 9 + 6.
Jeg så en baby jeg syntes den så så ferdig ut med armer og bein :-)
Så ut som en baby ja og den var veldig aktiv.
Er så glad for at jeg gikk og så babyen har roet meg veldig.

Ja :-) det var to armer også men kom ikke fram på bilder da han var så aktiv.
Veldig klart og fint bildet , det var ikke så bra for 7 år siden.
Gled dere❤️

Back
Topp