Ultralyd i morgen:) spent...

tuddelidu

Betatt av forumet
VIP
I morgen skal jeg på ultralyd, hurra! Var fast bestemt på at jeg ikke skulle før ordinær, men så har jeg en far som har bursdag i slutten av oktober... Hva er vel bedre bursdagsgave enn et ultralydbilde med en liten skatt? Ville helst ha tatt det så nærme bursdagen som mulig, men skal ha praksis, så det blir vanskelig... Så nå gleder både sambo og meg oss:) 

Litt skeptisk til at det blir innvendig ul, men... Det blir nå en fin gave! Jeg er ikke stresset og urolig over noe, men syntes bare det var et godt gavetips;) 

Masse lykke til i morgen og det er som du sier,en fin gave med ett Ul-bilde:)

Lykke til! Innvendig ul gir mye bedre bilder, og det er ikke vondt, bare litt ubehagelig ;) Hvis du er rundt ni uker får du se armer, bein og ryggrad, det ser en ikke på utvendig!

Tante Catti skrev:
Lykke til! Innvendig ul gir mye bedre bilder, og det er ikke vondt, bare litt ubehagelig ;) Hvis du er rundt ni uker får du se armer, bein og ryggrad, det ser en ikke på utvendig!

Jeg var på utvendig ultralyd i går og da kunne vi se armene og beina (ikke at de var store eller noe), fikk et bilde av det også så jeg tror det varierer litt, feks på ultralydmaskinen, hvordan den ligger osv :)

Lykke til:-):-):-)

lykke til

takker, det gikk så greit att! Ikke noe stress med innvendig ultralyd... Så jo ut som en kjempedildo da, men...hehe... Var artig å se hvordan denne lille spira på 18mm faktisk vrikka seg rundt inni der! 

takker, det gikk så greit att! Ikke noe stress med innvendig ultralyd... Så jo ut som en kjempedildo da, men...hehe... Var artig å se hvordan denne lille spira på 18mm faktisk vrikka seg rundt inni der! 

Back
Topp