Ultralyd i morgen! *Oppdatert*

M_N86

Flørter med forumet
I morgen tidlig, kl 10 skal jeg til tidlig ultralyd. Nervene er i høyspenn. Jeg har ikke fått noen bekreftelse for at det noen gang har vært liv der inne.. så jeg gruer meg/gleder meg som en tulling! 

Må bare få det overstått!!

Der inne var det faktisk en 5,4 cm lang baby med bankende hjerte og masse bevegelse! Herregud så fantastisk det var å se! 
Jeg hadde også regnet riktig på dagen, og er i dag 12+0 uker på vei :)

Svigermor er allerede informert, mens senere i dag står mine foreldre for tur! :)
Oh happy day :D

Alt går nok bra skal du se, lykke til :)

Lykke til

Takk jenter :)

Nervene er fortsatt helt på styr. Tenker jeg kommer til å gå i bakken uansett hva jeg får beskjed om i morgen. Grøss og gru!

Masse lykke til!!!

Lykke til:)

Så bra!!! magisk å se de små for første gang,og alt blir så virkelig! Kos deg med å spre det gode budskap,hehe :)

GRATULERER!

ah! så deilig :) grattis!!!

Kjempeglad på dine vegne

Så herlig!! Gratulerer så masse 

Hihi, takk for det alle sammen! Det føles enda litt uvirkelig her, selv nå når kommende besteforeldre er informert om nyheten. 

Jeg gikk virkelig inn på et sykehuset, og inn på det ultralydrommet med verdens høyeste puls, og en overbevisning på at det enten ikke kom til å være noe der, eller at hjertet ikke slo. Når jeg ble bedt om å se opp på skjermen og det lå et lite menneske der, som bevegde seg og som hadde et bankende hjerte, føltes det litt ut som om de hadde satt på en video ellerno..men etter hvert forsto jeg at det faktisk var fra min mage..hehe.. herregud så spesielt og herlig! :)

Back
Topp