Ultralyd i morgen OPPDATERT

enlitenen

Flørter med forumet
Ja, i morgen faller dommen. Jeg var på ul for 2 uker siden, da var det kun en tom fostersekk
å se, men gyn var ganske sikker på at det ikke var en Sa/Ma siden sekken var så liten å fin. Hun mente jeg var mellom uke 5-6 en plass. Har ikke peiling på dette selv siden jeg har PCOS og jeg har ikke hatt Tr siden mars. Jeg kjenner jeg er livredd for dommen i morgen, har jeg mista spiren eller er det noe liv der inne.
Off dette kommer til å bli en lang kveld og natt kjenner jeg..emoticon

Kryss gjerne alt det dere har kl.11.40 i morgen, for da kommer svaret....
Skal gi dere beskjed så fort jeg kommer hjem og er forran pcen igjen..

--------------------------------------------------------------------------------------------
Hei alle sammen!

Ja alt gikk kjempefint på ul i dag.
Det var en liten sprell levende baby der, hjerte banket som bare det
I`m in love!emoticon
Spiren tilsa at jeg er 8 uker på vei i dag og har termin 1 feb.
Skal inn igjen på ul om to uker for å se at alt er som det skal, før jeg drar til oslo for å ta morkakeprøve. 

Skal tenke masse på deg i morgen og håper på det beste :) Dette går nok kjempe fint og du får se lille spiren for første gang :)

MiniBolle2012 skrev:
Skal tenke masse på deg i morgen og håper på det beste :) Dette går nok kjempe fint og du får se lille spiren for første gang :)

enig.. skal krysse alt som går :)

Lykke til!

Lykke til :-)

Lykke til :-)

Skal krysse alt for gode nyheter! *bare ikke kryssing av knær...*

Krysser alt for deg. Skal akkurat det samme selv i dag.. har ventet i 10dager nå på å vite om det er liv der eller om jeg har mistet..

lykke til!! håper alt har gått bra!

Håper du fikk gode nyheter og at du fikk se en sprellende levende spire i magen din :)

Hvordan gikk det i dag? Håper det var en liten spire der:)

Takk jenter!
 Har oppdatert i første innlegg

så utrolig deilig å høre at alt gikk bra! så fantastisk!!

Jippi!! GRATULERER så masse! Måtte være en nytelse å se! ( Sitter selv å venter etter en samme type første ul som du hadde.....skal inn til ny ul om 14 dager. Syns livet er satt på pause...)
Er skikkelig artig å høre at du har en sprell levende spire i magen:)) Nok en gang gratulerer, og håper alt går bra videre!!

Ååååååååå såååååå godt å høre. Tenkt mykje på deg i dag

Takk jenter!
Er i lykkerus rett og slett!
Gleder meg så til vi alle er kommet over 12 uker,
og virkelig kan slippe gleden løs!

Ra2 skrev:
Jippi!! GRATULERER så masse! Måtte være en nytelse å se! ( Sitter selv å venter etter en samme type første ul som du hadde.....skal inn til ny ul om 14 dager. Syns livet er satt på pause...)
Er skikkelig artig å høre at du har en sprell levende spire i magen:)) Nok en gang gratulerer, og håper alt går bra videre!!

Ja det føles som at livet er satt på vendt, og tiden går jo så sakte at det nesten ikke skulle være mulig! Håper dagene går fort frem til neste ul!
Vi for holde ut sammen de neste 14 dagene og oppmuntre hverandre underveis.

Back
Topp