enlitenen
Flørter med forumet
Ja, i morgen faller dommen. Jeg var på ul for 2 uker siden, da var det kun en tom fostersekk
å se, men gyn var ganske sikker på at det ikke var en Sa/Ma siden sekken var så liten å fin. Hun mente jeg var mellom uke 5-6 en plass. Har ikke peiling på dette selv siden jeg har PCOS og jeg har ikke hatt Tr siden mars. Jeg kjenner jeg er livredd for dommen i morgen, har jeg mista spiren eller er det noe liv der inne.
Off dette kommer til å bli en lang kveld og natt kjenner jeg..
Kryss gjerne alt det dere har kl.11.40 i morgen, for da kommer svaret....
Skal gi dere beskjed så fort jeg kommer hjem og er forran pcen igjen..
--------------------------------------------------------------------------------------------
Hei alle sammen!
Ja alt gikk kjempefint på ul i dag.
Det var en liten sprell levende baby der, hjerte banket som bare det
I`m in love!
Spiren tilsa at jeg er 8 uker på vei i dag og har termin 1 feb.
Skal inn igjen på ul om to uker for å se at alt er som det skal, før jeg drar til oslo for å ta morkakeprøve.
å se, men gyn var ganske sikker på at det ikke var en Sa/Ma siden sekken var så liten å fin. Hun mente jeg var mellom uke 5-6 en plass. Har ikke peiling på dette selv siden jeg har PCOS og jeg har ikke hatt Tr siden mars. Jeg kjenner jeg er livredd for dommen i morgen, har jeg mista spiren eller er det noe liv der inne.
Off dette kommer til å bli en lang kveld og natt kjenner jeg..
Kryss gjerne alt det dere har kl.11.40 i morgen, for da kommer svaret....
Skal gi dere beskjed så fort jeg kommer hjem og er forran pcen igjen..
--------------------------------------------------------------------------------------------
Hei alle sammen!
Ja alt gikk kjempefint på ul i dag.
Det var en liten sprell levende baby der, hjerte banket som bare det
I`m in love!
Spiren tilsa at jeg er 8 uker på vei i dag og har termin 1 feb.
Skal inn igjen på ul om to uker for å se at alt er som det skal, før jeg drar til oslo for å ta morkakeprøve.