hegenordseth
Flørter med forumet
Bettan85 skrev:
hegenordseth skrev:
Etter mye smerter og lite søvn de siste dagene ringte jeg sykehuse. Ettersom at jeg har blødd litt de siste dagene ville jordmor og gynokolog at jeg skulle komme i morgen tidlig, slik at de kan se etter om alt er slik det skal. Så da blir det ultralyd på meg imorgen. Gruer meg faktisk litt, tenk om noe er galt : / huff .. får prøve og roe meg ned og håpe på at alt er slik det skal være og at spira holder fast :)hegenordseth skrev:
Da har jeg vært på ultralyd, og må innrømme at jeg sitter med blanede følelser og er litt forvirra. I det gynokolgen begynte å undersøke meg fikk hun først et litt merkelig ansikt og spurte meg om jeg VAR gravid (litt satt ut) .. Ehh vel ja, jeg tror da det etter 2 positive tester, alle symptomene og 3 uker for sen med mens .. så forklarte hun at hun kunne se ''foster-sekken'' ?? men at hun ikke helt kunne se noe der ?? ;O whaat ? Etter og ha målt den og sittet og studert litt kommer hun likevel fram til at jeg må være rundt uke 5, og at den ene flekken i sekken var lille spira, - men saken er den at jeg hadde like tidlig UL med første og kunne da se noe der den gang, noe jeg ikke gjorde nå .. Jeg skjønner ingenting !! Ikke nok med det begynte hun og forklare om at de smertene og blødningene jeg har gått med mest sannsynlig kan ha kommet av at livmoren min har rotert seg, men at alt var normalt nå ?? HALLO ?? rotert ? Neei, jeg skjønner ingenting og er mer eller mindre usikker på alt nå. Saken er at gynokologen jeg fikk er veteran på sykehuset vårt og er vel langt over pensjonsalder. Det er snakk om samme gynokolog/jordmor som tok imot min bror som nå er 30 og min samboers onkel på over 45 ÅR .. Ja greit, erfaringer har hun nok, men usikker er jeg uansett.
Jaja, da får jeg bare vente og se hva som skjer da.
Hei du.. Skal jeg være helt ærlig så kan det høres ut som BO(blighted Ovum). Det har jeg hatt to ganger. Da så vi bare fostersekken men ingen spire. Jeg ville latt det gått etpar uker og dratt på ny ultralyd for å forsikre meg at alt var greit. Jeg gikk over 12uker første gangen,før jeg bynte å spotte å blei sendt på ultralyd å da var det bare fostersekk å ingen foster der..:s Er ikke meningen og skremme eller noe men det var den første tanken som slo meg når jeg leste innlegget ditt. Å med BO kan man gå lenge uten å vite det,alle symptomene er jo der og man produserer Hcg. Men masse lykke til å ønsker virkelig ikke at dette er BO for din del..
Oii .. såpass ja. kanskje jeg kan nevne det for legen min ..