Ultralyd i morgen, nervøs!

Schnuffy

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Hei hei!

Jeg er i følge min beregning 11+2 i dag. Har alerede vært på 2 ULer pga små blødninger i begynnelsen av svangerskapet. Første gangen så de bare en tom fostersekk, en uke senere var spiren 9mm stor:) livmoren min er visst hjerteformet og de skal sjekke om det er flere enn en der inne siden jeg har vært gravid med tvillinger før (mistet en og tok abort på en, var veldig ung).

Har gledet meg masse men nå er jeg mest bekymret!:-/ noen som har erfaringer fra denne slags? ;)

Hvordan har det gått i dag? :)

Altsååå totaal lykke!!:) babyen rørte seg og vi kunne se hjertelyden som var fin:) hun dama som tok ultralyden var kjempegla og hele opplevelsen var så superfantastisk!! Trudde aldrig jeg skulle føle slikt :) nå vil jeg jo bare vite kjønn:) hvor langt er dere på vei?

Ja det var jammen deilig! har dere vært på UL enda?

Jeg er snart 12 uker ( om 2 dager ), var på ul når jeg var 9+2. Helt herlig å se den lille bamsemumsen <3 ImageUploadedByBV Forum1386212769.378065.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Så herlig!! :D Jeg er 14+4 i dag, var på tidlig UL 11+3 (pga blødninger), magisk opplevelse :D

Er 11+4, var på Ul i dag :9 alt fint :) å gratulera te deg at alt va fint :)

åå så gøy at alt står bra til med dere! Herregud for en greie det er å være gravid! Har vært trøtt som en gris til nå og helt plutselig har jeg masse energi, men det er akkurat som om noen har skrudd på en gærning i hodet mitt! =)

Ene sekundet kan jeg hyl skrike over ett par sko og i dag våknet jeg helt overlykkelig!

Har dere fått mage enda? og når har dere termin?

Back
Topp