Ultralyd i morgen ettermiddag!!

-Exotic-

Glad i forumet
VIP
I morgen skal jeg også på siste "ordinære" UL!! Siden vi glemte å poste brevet så ble det jo så sent!! Irriterende, kunne vært der for 2 uker siden MED mannen. Nå må jeg for første gang noen sinne reise uten han :( Han har hvert med alle gangene i begge svangerskapene så blir rart. Men skulle vi venta til han kom hjem hadde jeg sikkert rekt å blitt 36 uker, og det blir for sent!
Men jeg gleder meg masse til å se nurke<3 å skal kose meg masse med DVD sammen med sambo når han kommer hjem ;)

Gøy med ultralyd, men det blir sikkert rart å ikke ha med mannen. Min har vært med de fleste gangene, men han var ikke med i uke 29, da var mamma med. Det var rart, men det gikk helt fint :)
Lykke til =)

Han har lissom alltid hvert med.. Uansett. Har jeg fått time som ikke passet med han har jeg bare endra.. Men denne gangen går det jo ikke når jeg er så langt :/ Så jeg får bite tenna sammen ;) Har jo med søstern. Synes det er greit å ha mental støtte OM det er noe som viser seg å være feil! Det er den største redselen min. Å være alene vis det viser seg at det feiler babyen min noe :( Huff, blir nervøs bare tanken!

Han har lissom alltid hvert med.. Uansett. Har jeg fått time som ikke passet med han har jeg bare endra.. Men denne gangen går det jo ikke når jeg er så langt :/ Så jeg får bite tenna sammen ;) Har jo med søstern. Synes det er greit å ha mental støtte OM det er noe som viser seg å være feil! Det er den største redselen min. Å være alene vis det viser seg at det feiler babyen min noe :( Huff, blir nervøs bare tanken!

Ja, det er fint å ha noen med uansett.
Men jeg innbiller meg i min enkelhet at hvis de ikke har oppdaget noe til uke 34 så kan man gå ut fra at alt er i orden :) Krysser fingrene for deg og den lille =)

Back
Topp