Ultralyd i går :)

Sandrine

Gift med forumet
I går var vi på ultralyd. Det var jo en helt fantastisk opplevelse. Vi har aldri vært på det før. Fikk jo se organene, hjertekammerene og til og med lillehjernen. Jordmora var kjempeflink å forklare og vise oss hvor ting var på den lille. Vi hadde en fantastisk opplevelse. Jeg fikk termin 18 mars. Ble flyttet fra 17 til 18. Vi fikk se den lille strekke på seg og at den lå som en liten ball. Jordmora bare flyttet rundt på babyen lett som bare det. Det var så morsomt. Vi spurte om hun kunne klare å se kjønne så sa hun: "åja dåkker vil vite ka det e" også lo hun. Hun dyttet bare rundt på babyen og kikket litt før hun utbrøt: "Æ ser en liten tisselur!" Hehe det var så morsomt.
Så vi dro stolte og fornøyde fra sykehuset og rett til byen der vi kjøpte masse bodyer, hvitskjorte og vest og noen småting.
Skal få tatt bilder til uken å legge det ut så dere får se :)

Gratulerer så mye med vel overstått UL! Så stas å være på ultralyd for aller første gang, koselig at dere fikk en flink jordmor. Jeg gleder meg til å se bilde av tingene dere handlet [:)]

Gratulerer så mye med en liten gutt! Å vel overstått Ul. [:D] [;)]

Gratulerer så masse med lille gutten og overstått UL[:D]

Gratulerer med en liten prins

Kjempe gøy [:D]

ORIGINAL: avg

Så herlig at dere fikk en så fin opplevelse[:)]
Gratulerer med vel overstått ultralyd og med frisk liten prins i magen[:)]

ORIGINAL: Heather

Gratulerer så mye med vel overstått UL! Så stas å være på ultralyd for aller første gang, koselig at dere fikk en flink jordmor. Jeg gleder meg til å se bilde av tingene dere handlet [:)]

ORIGINAL: avg

ORIGINAL: MJTbebis09

Så herlig at dere fikk en så fin opplevelse[:)]
Gratulerer med vel overstått ultralyd og med frisk liten prins i magen[:)]

heheeh! Hurra for tisseluren! [:D]
Gratulerer med overstått ultralyd! [:D]

Tusen takk jenter :D

ORIGINAL: Terria

Gratulerer med en liten prins

Kjempe gøy [:D]

Gratulerer med vel overstått ul[:D]