Ultralyd i går

x1x*Lille Snodig*

Betatt av forumet
Da har samboerparet Haug vært på ultralyd.  ÅÅÅHHHH så koselig det var.  Vi får en liten gutt, men det har jeg "visst" hele tiden så det kom ikke som noen overraskelse.  Han var skikkelig aktiv, og skulle bare "vise" seg frem.  Alt var i skjønneste orden, vi så nesen, munnen, hjerte,  fingre ja det meste egentlig, (også den kommende mannlige stolteheten hans)  Sambo var kjempe stolt.
Fikk ny termin:  6 Juli og i dag er jeg da 19+2, ble satt 5 dager frem.[:D]

Men får ikke helt sambo med på Jardar Hendrik,  han kan gå med på Tharald Hendrik, men lille snodig syntes Jardar er så fint........  Hva syntes dere??

Veldig gøy

Fikk dere noen fine bilder eller?
Vi fikk to bilder hvor vi ser en fin liten baby [:D]

Ja, vi fikk 4 bilder, av en søt liten gutt.  Det er bare at lille snodig ikke klarer å legge de ut. hehe[:D]

Jeg aner ikke jeg heller hvordan jeg skal få lagt ut min... Må jo ta bilde av bildet da? Med digitalkameraet? Hmm, skal prøve i morgen. Kanskje jeg husker på bildene da [:)]

Å så gøy! Grattis med gutten [:D]

gratulerer med gutten [:D]
Gleder meg til ul jeg også, det blir spennende [:D]

Gratulerer, Lille Snodig! Å, en liten gutt, så skjønt. Både Jardar og Tharald er fine navn.
Jeg skal på ultralyd om ei uke, og gleder meg kjempemye! Håper vi også blir satt fram, vi har foreløpig 18. juli, men litt tidligere hadde vært greit!

Joho!! [:D]

Du må nok bare bruke aldri så lite kvinnelist og innbille sambo'n at han egentlig innerst inne syns at Jardar er fint - for det er jo kjempefint!! Deilig med bilder å titte på  [:D]

Back
Topp