Ultralyd i går

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
♡Novemberhjerter 2025♡
I går var vi på tul (13+5) for å se at alt er bra før vi offentliggjør det til venner og kollegaer.
Hun sjekket nakkefoldene, hjernen, hjertet, blæren, magesekken og tok diverse mål. Alt ser fint ut med den lille gutten vår<3 han lå først med ryggen til så jm måtte presse litt for å få han til å snu seg. Stakkars lille, så ikke ut som han likte det. Han lå forsåvidt stille og rolig, strakk seg litt og beveget litt på armer og ben. Kanskje han sov? Prøvde iallfall :p

Det var kjempegøy og se:D og det er liten tvil om det er gutt, det klarte til og med sambo og jeg se før jm sa noe, haha:)

Jeg lagte en kake som skulle avsløre kjønnet, det var en skikkelig morsom måte å si det på. Alle hang over kaken når den ble splitta, super gira :)
I dag skal jeg gi lik kake til kollegaer, som ikke vet jeg er gravid en gang :)

ImageUploadedByBV Forum1464250779.723563.jpg

Gratulerer så mye med en gutt ♡ morsom og kreativ måte å avsløre det på :)

Gratulerer så mye :cat:
Det er sånn vi også tenker å avsløre kjønnet på :)

Tusen takk alle sammen :D
Deilig følelse å vite at alt er bra, og i tillegg få en litt mer virkelighetsfølelse når du får vite hvem som er inni der<3

Gratulerer med gutten! Blir gutt her også:) Stilig med kaka!:D

Gratulerer med gutten :-)
Og stilig med sånn kake :-D Det hadde vært noe å overrasket svigers med når vi kanskje får vite kjønnet neste fredag :-)

Så fin kake:) og Gratulerer med gutt :D

Gratulerer med gutten ;)

Så koselig, gratulerer med en liten gutt! :-) Så flink du er som lager så morsom kake! :-D

Så koselig, gratulerer med en liten gutt! :-) Så flink du er som lager så morsom kake! :-D
Hehe tusen takk:D kjekt å lage noe litt utenom det vanlige:)

Back
Topp