Ultralyd i går

Berit_h

Andre møte med forumet
Var på ultralyd i går (ca 7+2) og så tydelig en liten spire med hjerteslag <3
I tillegg var det noe som lignet på enda en fostersekk men fikk ikke til å se om den var tom eller ikke, men den kunne kasnkje se tom ut. Vi måtte ihvertfall ha i bakhodet at den kan være det. Skal på ny ul om 2 uker for da har alt blitt litt større slik at det blir enklere å se. Det kan være at jeg har sluppet flere egg slik at det andre embryoet ikke har kommet like langt og at det er derfor det er vanskelig å se.
Dette blir veeeldig spennende kjenner jeg, tenk om det kanskje er 2 spirer der inne??!
Ja ja, det får komme det som kommer, kan vel ikke gjøre noe fra eller til likevell, dert viktigste er jo at det er ihvertfall en spire der inne =)

Så godt å høre at alt så fint ut, og kjempe spennende at det kanskje er to stk da :D Gleder meg masse til oppdatering :)

MiniBolle2012 skrev:
Så godt å høre at alt så fint ut, og kjempe spennende at det kanskje er to stk da :D Gleder meg masse til oppdatering :)

Signerer denne!

Så spennende da.. Vi skal jo ha noen tvillingsett i februar også, sånn rent statistisk sett.. Kanskje det er du som skal stå for det ene:-)

Back
Topp