Jeg var på ultralyd i Fredrikstad på torsdag, og jeg må si jeg er litt skuffet. Altså jordmor var veldig hyggelig, og var flink til å fortelle gjennom hele ultralyden hva hun så.
Dessuten brydde hun seg ikke om at jeg er veldig overvektig, i allefall så bemerket hun det ikke. Ved ordinær ultralyd på forrige svangerskap, fikk jeg vel høre 10 ganger i løpet av 15 minutter hvor feit jeg var, og det var lite hyggelig!!
Men til denne ultralyden, jeg synes hun stresset seg litt vel igjennom den, sto jo at selve ultralyden skulle ta en halvtime og hvis man ville høre om tell med meg så skulle hele greine ta ca en time, vel jeg var ferdig med alt på ca 20 minutter og da er jeg med på tell med meg og. Jeg hadde jo veldig lyst til å få vite kjønn, men når hun stresset så veldig, så passet deg seg aldri å spørre om hun kunne sjekke det. Så jeg sitter nå her da, og aner ikke hvilket kjønn vi får. Men heldigvis sto alt bra til med babyen, og det er det jo det viktigste! Men ja, er litt skuffet pga "stresset".