Ultralyd i fredrikstad?!

*Lillemas*

Forelsket i forumet
Har vært på ultralyd i dag, og tobias skal bli storebror til en frisk liten gutt;). Hæærlig!!! Men ble så skuffa over ultralyden, var ikke inne mer enn ti min, og sa ikke spesielt mye, sto i innkallelsen at det skulle ta en snau time.. Fikk jo sett knøttet og det viktigste er jo at han er frisk, men ble så skuffa fordetom, hvordan var det for dere andre som var på ultralyd i fredrikstad? Var dere fornøyde??

Hun jeg hadde var vel verken hyggelig eller uhyggelig egentlig, litt sånn likegyldig. Følte hun bare raste igjenom lista si og hev meg ut igjen;) snakket med to stk da, hvis du skal være med på det tell ned meg prosjektet så var hun som forklarte om det veldig hyggelig da;) hørt det er fler som ikke er så fornøyde med ultralyden i fredrikstad;) håper du treffer på en koselig dame da;)

ORIGINAL: EogR

Oj, det er faktisk jeg litt spent på også, for jeg skal dit til Torsdag!
Tenker også litt på om Jordmora er hyggelig også, det har mye å si!
Jeg kjenner nemlig to stk som har vært der som har fått høre: du er for fet,
kan ikke regne med noe bra bilde o.l. Helt forferdelig sagt, men sant!
Er så innmari redd for det!
Det står jo i mitt brev også at det vil ta rundt en time!

Uansett, gratulerer så mye med en frisk liten prins på vei [;)]

ElinK har vel vært??

Jeg skal også på torsdag[:)] Håper de tar seg litt bedre tid enn 10 min altså...

Jeg var der på onsdag som var, og er fornøyd. Følte hun tok seg god nok tid og pratet masse om hva hun så osv. Var inne og pratet med ho som har med det telle greiene etterpå, og sa ja til å bli med på det ( selvom jeg egentlig ikke hadde så lyst, hehe).

Var der for noen uker siden, men det var jo for å sjekke om det var to. Så den ultralyden gikk kjapt. Skal på hoved ultralyd til torsdag her og. Klokka ni skal jeg, når skal dere andre da??? Men sist graviditet så gikk det litt fort da og, men syns vi fikk en fin opplevelse for det. [:)]

Ja var på UL på sykehuset i fr.stad og er KJEMPE fornøyd!
Kjempe kos jordmor som forklarte og var kjempe kos![:)]

Jeg var på ultralyd i Fredrikstad på torsdag, og jeg må si jeg er litt skuffet. Altså jordmor var veldig hyggelig, og var flink til å fortelle gjennom hele ultralyden hva hun så.
Dessuten brydde hun seg ikke om at jeg er veldig overvektig, i allefall så bemerket hun det ikke. Ved ordinær ultralyd på forrige svangerskap, fikk jeg vel høre 10 ganger i løpet av 15 minutter hvor feit jeg var, og det var lite hyggelig!!

Men til denne ultralyden, jeg synes hun stresset seg litt vel igjennom den, sto jo at selve ultralyden skulle ta en halvtime og hvis man ville høre om tell med meg så skulle hele greine ta ca en time, vel jeg var ferdig med alt på ca 20 minutter og da er jeg med på tell med meg og. Jeg hadde jo veldig lyst til å få vite kjønn, men når hun stresset så veldig, så passet deg seg aldri å spørre om hun kunne sjekke det. Så jeg sitter nå her da, og aner ikke hvilket kjønn vi får. Men heldigvis sto alt bra til med babyen, og det er det jo det viktigste! Men ja, er litt skuffet pga "stresset".

Ja, det skal jo liksom være en fin opplevelse også da?
Jeg skal ha med meg søstra mi i tillegg til mannen min, ho kan sette
de på plass iallefall, om jeg mister munn og mæle [:D][:D]

Bare husk at de ikke liker at man har med seg to, og kan bli ganske sure for det[:@] Står i brevet at man kan ha med en person. Tror litt det er fordi det er ganske trangt der inne.

ORIGINAL: Anonymusa

Ja, det skal jo liksom være en fin opplevelse også da?
Jeg skal ha med meg søstra mi i tillegg til mannen min, ho kan sette
de på plass iallefall, om jeg mister munn og mæle [:D][:D]

Bare husk at de ikke liker at man har med seg to, og kan bli ganske sure for det[:@] Står i brevet at man kan ha med en person. Tror litt det er fordi det er ganske trangt der inne.

Jeg var med søstra min og mannen hennes i fjor. Det gikk veldig greit! Det spørs vel sikkert litt hvem man treffer på også kan jeg tenke meg [;)]

ja det har nok veldig mye å si på hvem man treffer på!! [;)]

Jeg skal torsdag kl 0820[:)]

Back
Topp