Ultralyd?I disse dager..

citlon

Elsker forumet
Er det noen som har vært på ultralyd i disse dager?Jeg er 17+5 og vet det er flere som ligger en uke foran meg..så nå er jeg veldig nysjerrig..på kjønn og sånn..Om magefølelsen var riktig?

jeg er å såå spent på kjønn, her om kvelden når vi hadde lagt oss, så sier jeg til mannen, åååååå er sååå spent på kjønn, det var ikke han sa han, for han var ganske sikker på at det ble ei jente.. hmmm, alt er jo veldig likt forrige gang, men jeg føler på meg at det kanskje blir en gutt...

Ååååh det blir jo spennede da..og hvem så har rett..Ti hi

Skal på mandag :) men nå var jeg på ul i uke 16 ;) klarte ikke å holde meg lengre, så vet det er ei jente... ;) men spenningen er der fordeom: tok de kanskje feil? Og så er det jo utrolig koselig å få se henne igjen :D gleder meg!!!

Jeg skal på UL mandag om halvannen uke.
Fikk en ultralyd på mandag som var i forbindelse med en kontroll, men da ville ikke den lille vise seg frem. Er veldig spent på kjønnet!
Jeg føler meg nokså lik som sist, er noen ting som er annerledes bare - derfor tror jeg det blir en gutt til :-)

Jeg skal på UL 14.november :-) Vi skal ikke vite kjønnet før i april :-) 

Jeg skal på ultralyd den 14. november :) Da er jeg 17+3 :) Håper den lille vil vise seg frem :D Ellers skal jeg vurdere å vente frem til fødsel :)

Jeg var på tirsdag. Det var utrolig spennende selv om jeg har vært gjennom dette før :) Det var absolutt ingen tvil om at det er en lillebror i magen. Jeg hadde jentefølelse, sikkert fordi jeg har jente fra før. Så jenta jeg trodde jeg skulle få i Mars, viste seg å være en gutt som kommer i April.. hehe

Unnimamma91 skrev:
Jeg skal på ultralyd den 14. november :) Da er jeg 13+3 :) Håper den lille vil vise seg frem :D Ellers skal jeg vurdere å vente frem til fødsel :)

Da tror jeg du er i feil forum assa?  

Jeg hadde guttefølelse og mannen hadde jentefølelse. 
Ser ut til at mannen hadde rett. Ultralyden i dag viste at det mest sannsynlig blir en jente emoticon

Dunn skrev:

Unnimamma91 skrev:
Jeg skal på ultralyd den 14. november :) Da er jeg 13+3 :) Håper den lille vil vise seg frem :D Ellers skal jeg vurdere å vente frem til fødsel :)

Da tror jeg du er i feil forum assa?  

Haha! Skreiv feil da :P Mente 17+3

sist var eg bombesikker på at det ble gutt og det stemte 
Denne gangen hadde eg egenlig ikke peiling, men de 2-3 siste ukene følte eg litt på jente og det stemte visst via ultralyden også

Ååh så spennende..Jeg skal på ul tirs neste uke..Men gyn mente det var jente når jeg var på ul i uke 16.Det er det  jeg har hatt på følelsen og,-men venter litt til tirs,-så vi får dobbeltsjekket det..

Back
Topp