Ultralyd i dag...

Trallemor

Glad i forumet
Var så spent i dag når jeg skulle til ultralyd. Hadde en spontanabort og deretter en missed abortion i høst, så håper jo så inderlig at det skal gå bra denne gangen. Jeg tror jeg er mellom 6 - 7 uker på vei, men gynekologen fant bare et lite foster i egghulen. Det var for lite til å se hjerteaktivitet, så ultralyden tilsvarte at jeg ikke kan være særlig mer enn 6 uker på vei. Er kjempe redd for at det er en ny missed abortion. Skal tilbake på fredag for å se om det er mer og se da. Får bare krysse fingrene...

Krysser alt jeg har for at du får bli her på november

Du får holde oss oppdatert om hva neste UL viser...

Klem

ORIGINAL: Nøtteknekkern

XXxX for at du får positive nyheter da,sender over en klem jeg[;)]

ORIGINAL: Joffen

Krysser alt jeg har for at du får bli her på november

Du får holde oss oppdatert om hva neste UL viser...

Klem

Håper dagene flyr frem til fredag!!! Og at han da ser hjertet slå. Du har hatt nok nå, fortjener en baby igjen.. Det har jeg bestemt [8D]

Tusen takk. Føler meg litt oppgitt, skjønner ikke at alt skal være så komplisert. Håper så inderlig, men frykter verste. Eneste trøsten hvis det galt er at jeg da har rett på utredning og enda mer oppfølging. Det går vel bra til slutt, forhåpentligvis er alt bra på fredag. Orker ikke tanken på å gjennomgå enda en abort...

ORIGINAL: Nøtteknekkern

XXxX for at du får positive nyheter da,sender over en klem jeg[;)]

Syns det høres ut som det går bra det det jeg[:)] er ikke så stor forskjell på 6-7 uker og 6 uker..
Iom at mange fostre utvikler seg i forskjellige tempo i begynnelsen så er det fort gjort at det blir noe som ser "feil" ut i forhold til hva som er "normalen".
Ei på oktober måtte innom flere UL`er og var sikker på at det ikke var liv, plutselig 2 uker senere(tror det var det)så slå plutselig hjerte [:)]

Skjønner at du ikke tørr å håpe, har hatt det og har det fortsatt sånn selv. Når man har mista et par ganger så har man mer å "tjene" psykisk på å ikke håpe mer enn nødvendig og heller bli positivt overraska om det går bra. Det skjer naturlig for å beskytte oss selv.

Men håper virkelig denne spira sitter, at du kan glede deg over svangerskapet fremover og at det går fort frem til fredag[:)]

ORIGINAL: Snule

Tusen takk. Føler meg litt oppgitt, skjønner ikke at alt skal være så komplisert. Håper så inderlig, men frykter verste. Eneste trøsten hvis det galt er at jeg da har rett på utredning og enda mer oppfølging. Det går vel bra til slutt, forhåpentligvis er alt bra på fredag. Orker ikke tanken på å gjennomgå enda en abort...

Sniker litt og må bare si at jeg opplevde akkurat det samme som deg. Var på tidlig ul pga MA en gang tidligere. Da så legen ingenting på ul og jeg var sikker på at alt håp var ute. Han sendte meg på sykehuset for å mål HCG og den steg som den skulle. Nå sitter jeg med en sprell levende jente på 8 mnd

Så ikke mist motet, er nok bare litt tidlig enda [;)]

det er godt du skal tilbake til fredag og at du får tett oppføling snuppa[:)]

**ønsker deg alt godt**[:)]

Takk jenter! Er godt med litt støtte oppi dette. Får bare krysse fingrene og håpe alt er bra på fredag. Hvis ikke så kommer jeg under kategorien habituell abort og vil få utredning. Det går nok bra til slutt. Vi har jo klart det før så vi må jo kunne klare det igjen [:)]

Back
Topp