Ultralyd i dag!

x1xMadre Mia

Glad i forumet
I dag var endelig den store dagen her og jeg kjente jeg begynte å bli litt nervøs. Tenk om noe var galt? Selv om jeg har hatt en god følelse hele tida, blei jeg plutselig redd. Men heldigvis var alt bra! Vi så hjertet som slo og jeg blei så glad at det kom noen tårer. En fantastisk opplevelse, tror det blei litt mer virkelig for sambo også. Mine beregninger stemte nøyaktig; 9+4 uker på vei i dag! Nå gjenstår det bare en liten fortelle-runde! Dro liksågodt innom på Volvo'n på vei hjem og prøvelånte en stasjonsvogn vi så her om dagen. Trenger jo mer plass etterhvert, har jo bare to-setere nå...
[;)]  Jeg er så glad i dag!!!!! [:)]

PS! Forresten noen som vet hvordan man krymper bilder?? Skannet inn bildet fra UL, men kan jo bare være 10 kb, så alt er jo for stort...

Det var hyggelig å høre![;)]

Det var gode nyheter, så herlig å høre at alt stod bra til med den lille! Moro med prøvekjøring også da, alltid spennende med planlegging av ny bil.

Du kan krympe bilde ved å bruke oppskriften på testforumet: http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=709862

Tusen takk alle sammen! Lykke til videre dere også!

Heather: Takk for hjelp med bildet, nå fikk jeg det til!

så flott at alt stod bra til!! [:D]  det er så herlig å se de små!! [:D]

Er det ikke fantastisk å se at det er et lite liv der inne?, var selv på ultralyd på mandag og fikk se det lille nurket, lykke, lykke til videre.

Neimen, så søt liten krabat på UL bildet ditt da! Syns det var ganske så tydelig, jeg mener å se både armer og bein i tillegg til hodet og kropp! Stas [:)]!

Back
Topp