ultralyd i dag

Giganta

Glad i forumet
jeg var til ultralyd i dag for å se hvordan tuppa vokser i magen.Og vokser det gjør hun,ligger over gjennomsnittet.....så her blir det ei Stor jente.Hun ligger ikke med hodet ned enda så det blir en ultralyd til når det nærmer seg termin.Morro og se henne igjen da[:D]

Så flott at hu vokser og trives da!

Så bra at hun vokser og alt er fint[:)]

Heldig du som har fått vært til UL. Har også lyst en gang til[:)]

bra at hun vokser og trives i magen din[:D]

Godt å høre. Gleder meg til å se nurket mitt i dag også, men er i tillegg fryktelig spent...

ORIGINAL: Lille0My

Kjempeflott at d står bra til. Heldig dere som får gå flere ganger på UL. Blir dere tilbudt det eller er det spes. grunn til det?

Legen mente at magen min var litt stor + vanskelig og kjenne om det var hodet eller rompa som lå nede.
Trodde alle fikk ultralyd på slutten av svangerskapet jeg.Fikk det med førsta også,det var for at mamma har fått 4 barn over 4 kilo.

her er det vanlig og få en UL på slutten...
for å sjekke at alt er som det skal og hvor morkaka ligger...
om den ligger i veien for fødselen eller ikke

ORIGINAL: Lisbeth83

...så heldig du er. har ikke värt på UL siden uke 18, og det var vel den sjansen jeg hadde..

ORIGINAL: tamiya

ORIGINAL: Lille0My

Kjempeflott at d står bra til. Heldig dere som får gå flere ganger på UL. Blir dere tilbudt det eller er det spes. grunn til det?

Legen mente at magen min var litt stor + vanskelig og kjenne om det var hodet eller rompa som lå nede.
Trodde alle fikk ultralyd på slutten av svangerskapet jeg.Fikk det med førsta også,det var for at mamma har fått 4 barn over 4 kilo.

Er bare vanlig med UL i uke 18 ca. Om alt ligger som det skal da, så slipper man ny UL om det ikke dukker opp andre problemer underveis..

ORIGINAL: Lisbeth83

Tror ikke de sjekker morkaka på ny om alt var ok i uke 18.....? Eller...? [8|]

Back
Topp