Ultralyd i dag

Fantastisk!! Hvor mye kunne du se? Vurderer en tul snart.. Men jordmor har sakt at jeg (mest sannsynlig om apparatet er ledig) skal få ultralyd hos henne i uke 13 og at en da "ser alt". Vet ikke om jeg klarer å vente [emoji85] Bare å se et bankende hjerte er jo kjekt da..

Så herlig[emoji4]

Fantastisk!! Hvor mye kunne du se? Vurderer en tul snart.. Men jordmor har sakt at jeg (mest sannsynlig om apparatet er ledig) skal få ultralyd hos henne i uke 13 og at en da "ser alt". Vet ikke om jeg klarer å vente [emoji85] Bare å se et bankende hjerte er jo kjekt da..
Så at det var en liten baby med armer og bein. Tenker at en kan se mer kjønn og sånn uke 13-14.

Så at det var en liten baby med armer og bein. Tenker at en kan se mer kjønn og sånn uke 13-14.
Så det så helt ut som en ferdig baby? [emoji7] Ååå... Kjønn betyr ikke så mye, tenker mer på om de kan se om alt ser ut som det skal... eller om det "bare" er at hjerte slår (som forsåvidt er nok alså) og ikke så mye mer?

Blir ikke enig med meg selv hva jeg vil.. Kjekt å lese at du hadde en god opplevelse denne gang [emoji106]

Så ikke på noen detaljer ennå, var bare sånn kjapt men så ut som en liten baby ja. Så armer, bein og så navlestrengen. Ganske fascinerende!!!

Back
Topp