Ultralyd i dag.

Mirakel84

Flørter med forumet
I dag har vi vært på ultralyd. Ble satt til 6+3. Kunne ikke se noe tydelig. Men så det var noe der. Så enten var det for tidlig eller så utvikler det seg ikke som det skal. Føler meg helt motløs... Fer som har opplevd dette??

Sikkert for tidlig som de over og du selv sier :) Ikke noe gøy da, når det skaper usikkerhet. Første ultralyd med storebror sa gynekologen at der ikke var noe hjerte som slo.. Så sa jeg at det var vondt oppi der fordi hun stakk den så langt inn, og når hun da tok den lengre ut så man hjertet slå for full maskin <3 måtte likevel få en ny ultralyd fordi jeg ble stresset :p

Jeg trøster meg med at det er for tidlig. Hadde det vært noe galt så hadde vel kroppen ordnet opp i det selv? Har lest litt i rundt, og jeg ser det er flere som mener at tidlig ul skaper mer bekymring enn glede. Har fremdeles de samme symptomene og har ikke blødd noe. Skal tilbake neste uke, og da mente legen at han så mer. Så her krysses alt som krysses kan.

I dag har vi vært på ultralyd. Ble satt til 6+3. Kunne ikke se noe tydelig. Men så det var noe der. Så enten var det for tidlig eller så utvikler det seg ikke som det skal. Føler meg helt motløs... Fer som har opplevd dette??
Jeg var på tidlig ul på mandag. 6+1 de fant fostersekken og dens størrelse stemmer med uke 6. På grunn av at jeg har MRSA må sykehuset ta forhåndsregler - som førte til at kondom på kameraet tydeligvis ikke er nok beskyttelse, så det ble vanskelig å se om det er noe der. Vi så antydninger på skjermen, men jeg fikk ny time i uke 7 :)
Håper selvfølgelig alt er bra :)

Back
Topp