Ultralyd i dag :)

Northelia

Betatt av forumet
Har nettopp vært på ultralyd, uke 10+2. Jeg var inne i uke 6 også, pga en blødning. Da fant de et hematom og betegnet det som truende abort. Jeg kan med hånden på hjertet si at disse fire ukene har vært mildt talt stressende, det har vært vondt å ikke vite hva som kom til å skje. Blødningene opphørte ganske fort, og i dag var vi på ultralyd og fikk se en sprell levende baby. Ikke mye ro i den kroppen, neilaughing6 Hjertelyden var også sterk og fin.

Hematomet var nesten absorbert, og gynekologen sa at dette kom til å gå bra.
Jeg er så lettet og glad nå. Nå kan jeg også begynne å se fremover!

Åååå det var gode nyheter! Så utrolig deilig å få den bekreftelsen.
Får vi se UL bilde eller? :D :D

Skal se om jeg får ordnet det etter jobb ;) Var vanskelig å få tatt ordentlig bilder, for det var ikke fred et sekund der inne!

Jeg har også vært på UL i dag. 11+5 men legen målte foster til å være 12+3.. Jeg regner meg selv til å være der jeg tror, frem til OUL.
Fantastisk å se den lille babyen spreller som bare det der inne.. <3

Så bra ☺️❤️ Hva er et hematom ? :O

Et hematom er en blodansamling i livmoren. Det som kan være skummelt med det er at det kan ta fosteret med seg dersom det går hull på det (kommer an på størrelse og hvor det er plassert). Heldigvis gikk det bra her, men det finnes dessverre tilfeller der det ikke har gått bra.

Et hematom er en blodansamling i livmoren. Det som kan være skummelt med det er at det kan ta fosteret med seg dersom det går hull på det (kommer an på størrelse og hvor det er plassert). Heldigvis gikk det bra her, men det finnes dessverre tilfeller der det ikke har gått bra.
Huffda :( Men så bra at d gikk bra da :)

Så bra at alt gikk bra! Må være en voldsom lettelse

Back
Topp