Ultralyd i dag

Oktober-baby ☺

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Ja da har vi vært på ultralyd i dag, alt så veldig bra ut:) morkaken lå foran, men det hadde ikke noe å si sa hun. Men da er det derfor jeg har kjent så lite liv. Vi fikk hvertfall se et lite nurk som lå å sprellet og svelget fostervann, og som 95% sikkert er ei jente:) så nå skal det shoppes:)

Så godt å vite hvorfor du har kjent lite liv :)
Kos deg med shoppingen og jenta i magen ❤

var du nervøs før ultralyden? jeg skal på ultralyd på torsdag, og er litt nervøs. Synes jeg kjenner liv nå og da, men synes fortsatt magen er liten.

Ja da har vi vært på ultralyd i dag, alt så veldig bra ut:) morkaken lå foran, men det hadde ikke noe å si sa hun. Men da er det derfor jeg har kjent så lite liv. Vi fikk hvertfall se et lite nurk som lå å sprellet og svelget fostervann, og som 95% sikkert er ei jente:) så nå skal det shoppes:)
Hurra! Gratulerer!

var du nervøs før ultralyden? jeg skal på ultralyd på torsdag, og er litt nervøs. Synes jeg kjenner liv nå og da, men synes fortsatt magen er liten.
Var merkelig nok litt nervøs denne gangen. Har jo 2 barn fra før, men kan ikke huske jeg var nervøs da:confused: denne gangen var jeg ordentlig urolig og drømte og styra veldig natta føre:) jeg har veldig stor mage jeg, syns jeg selv hvertfall. Så var egentlig ikke i tvil om at det vokser inni der. Roet meg fort ned når jeg kom inn på benken da:) lykke til når det er din tur:) alt er helt sikkert i skjønneste orden og da kan du slappe av etterpå :)

Back
Topp