Ultralyd i dag

Lollipop95

Betatt av forumet
Har vært på ultralyd i dag 10+4, så en skjønn liten baby på skjermen. Dessverre var det ikke noe hjerteslag. Og hun estimerte at det hadde sluttet og utvikle seg for 2 uker siden. Masse symptomer fortsatt og null blødning eller magesmerter. Trist men sånn kan det dessverre gå. Er heldigvis en person som alltid forbereder seg på det verste. Utrolig hvordan man kan føle ting på seg selv med masse posetive symptomer. Så da er det dessverre bare og vente på telefon fra Haukeland :sad010

Hvis du ikke hører noe i løpet av dagen ville jeg ringt selv i morgen tidlig. Det er fredag vet du, du risikerer å måtte vente til mandag.

Jeg ringte selv dagen etter, da hadde de ikke registrert noen henvisning fra sonografen. Måtte til legen min og få henvisning og så en hastetime på gynpol. Nekta å gå over helgen uten å få hjelp.

Kjempetrist å få sånne nyheter midt i ansiktet. Vet så altfor godt hvordan det føles

Huff så trist :(
Her på Østlandet ringte jeg selv og fikk komme inn på time. Måtte ikke innom fastlegen eller noe.

Huff så trist.
Mager trøst, men bra du skulle på tidlig ultralyd og ikke gikk helt til ordinær ultralyd

Klemmer til deg ♡♡

Ånei!! Så forferdeleg!! :( :( Varme tankar til deg og partnaren din, ta vare på kvarandre. Håpar det klaffar igjen veldig snart!!

Kan ikke si noe annet enn at jeg føler så mye med deg. I går var jeg på Ullevål og hadde utskrapning etter min MA. Da skulle jeg akkurat bikket uke 12. Jeg hadde heller ingen blødning, men fikk beskjed på tidlig UL!
Føltes helt forferdelig frem til i går. Nå som det er gjort føles det mye bedre, og jeg gleder meg til å prøve igjen! Satser på at vi finner sammen i et nytt forum snart ❤️

Back
Topp