anilec
Glad i forumet
Var på ultralyd i dag. Så gøy å så fine bilder man fikk
fikk se at det er en liten gutt. Ble satt frem til 30 april da. Men regner med å gå på overtid denne gangen også 
Vedlegg
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble satt frem til 11+5Gratulerer så mye med en liten guttdet var veldig fine bilder du hadde fått
Hvor langt er du på vei?
![]()
Jeg ble satt frem til 11+5![]()
Han sa han hadde ikke sagt noe om han ikke var sikker.Så bra! Trodde det var for tidlig å se kjønn da jeg, er de ikke fortsatt veldig like der nede eller var gyn sikker?![]()
Hvilken gynekolog var du hos?
Ja var det. Jeg håpet det ikke var det. Men han var veldig flink. Han så bare der nede når han tok den greia oppi og skrudde av alt lys så det ikke ble så ubehageligTakk! Ikke altfor langt unnaVar det innvendig?
Ja. Fikk masse fine bilderShit! Så kule bilder!!❤

Var på ultralyd i dag. Så gøy å så fine bilder man fikkfikk se at det er en liten gutt. Ble satt frem til 30 april da. Men regner med å gå på overtid denne gangen også
(feil person nr, så derfor jeg ikke har tatt det bort)
![]()
Veldig flink og behagelig ja. Tusen takkHan var jeg hos også, han er kjempe flink og veldig behagelig faktisk! Gleder meg allerede til jeg skal dit igjengratulerer med gutt og utrolig flotte bilder!
![]()