Ultralyd i dag!!!

Spiremor

Forumet er livet
VIP
gru-gleder meg! dagen går sååååå seint! Hvorfor i allverden tok jeg ikke timen kl 14.00 istede for den kl 18.40??? nesten så jeg har lyst til å ringe ned å angre :P hehe:) er det liv mon tro????

Lykke til!!! Oppdater oss så fort du kan :D

Hehe, skjønner at dagen går seint da. :) Håper og tror at alt går som det skal, krysser fingrene for deg her :)

Wooo så spennend! :D

Masse lykke til :)

Tjaaa... Hvordan gikk det.... Jeg er satt tilbake 14dager.. Håper jeg... Enten det eller så er baby død... Spira var bare 1,5mm lang og da er jeg bare 5+4.. Skal tilbake om to uker å se om vi kan se liv da... Nye terminen passer bedre med når muligheten for å ha blitt gravid er, enn gammel termin.. Så det er jo positivt... Det kan også forklare hvorfor jeg testet så svakt positivt for 1,5 uke siden...

Uffda, det var ingen god opplevelse. Håper på det beste :)

Ja det håper jeg også.... Det stemmer best med sex, men jeg kjenner på tvilen... Nå må jeg jo gå igjennom uke 6 på nytt... Det var da jeg mistet sist... Og det er den uken jeg føler "alle" mister i...

Krysser fingrene for deg, dette går nok veien :)
Mistekvoten i oktobergjengen er full - så heretter skal det gå bra med resten :)

Krysser fingrene for at alt er bra med spira! Og du blir her hos oss :) sender varme tanker :) hold oss oppdatert!

Back
Topp