Ultralyd i dag!

maibarn86

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Da har jeg også vært på ultrlyd, alt så bra ut med den lille <3 Men kjønn fikk vi ikke sett, den lille lå krøllet sammen som en ball og nektet å røre på seg samme hva jordmor gjorde :p 
Mulig vi bestiller privat ultralyd for jeg er såååå nyssjerrig ;) 
 
Så flott at allt stod bra til med småen =) vi hadde omvendt problem. Gutten min ville ikke ligge i ro. Jordmor slet med å ta bilder og måle han,
 
UL er jo for å se at alt er bra med den lille, vekts m.m. så FLOTT at alt så bra ut!! =D
Hadde bestilt priv UL selv om vi ikke hadde fått vite kjønn ... :)

Skal selv ha 3D UL i uke 22 for å bekrefte det som kommer frem på ord.UL + se mer detaljert :)
 
Jupp, og det var kjempe deilig å høre at alt var bra :) Jordmoren var en skikkelig sur kjerring, jeg ble nesten litt redd henne, det eneste positive var et hun forklarte alt hun så, dog men null entusiasme, men jeg stengte henne bare ut fra bobbla mi ingenting fikk lov til å ødelegge denne fine opplevelsen av å se mini live :) 

Har bestillt meg time til 3D ultralyd, gleder meg masse til det :)  
 
Jaja, det viktigste er at baby er frisk! Blir spennede neste gang du skal få se nurket da! 
 
Gratulerer med en liten skjønning i magen 
 
Jeg er så glad for at lillen har det bra :D
 
Tusen takk alle sammen :)
Ja det ser ut til at det går bra denne gangen fjärild så da ser det ut for at vi ender på samme termin forum en gang alikvell :)
 
Back
Topp