Ultralyd i dag!!!!!

Skytten84

Glad i forumet
Har vært på ultralyd igjen i dag! Alt ser bra ut enda! Er satt til 11+1 i dag! :)) Er glad for den ekstra oppfølginga etter alt som har skjedd! Jeg skryter jo så av gynekologen min, og i dag ble jeg skikkelig overrasket!
Jeg har jo selv en magefølelse på gutt, og det ble bekreftet!!! :D Noe så utrolig. Hun sa jo at det er tidelig, men hun zooma inn og sa at hun aldri hadde sett en jente hatt det hengende mellom bena!! Men, hun sa jeg ikke skulle tenke for mye på det, men hun ville ikke at jeg skulle handle rosa kjoler!!
(Hvis noen kjente er her å snoker og kjenner igjen historien, hysj! )

Wow, det var tidlig! Moro da

WOOOOW, så moro :) Heldiggris som får antydninger til kjønnet så tidlig... :0)
Så deilig at alt er bra med lilleputten... Nå er det snart 12 uker <3

Ja, jeg er helt i sjokk!! Men, følte egentlig at det bare ble bekreftet noe jeg visste:P Og er rimelig sikker på at hun ikke ville sagt det hvis hun ikke var så godt som helt sikker!!

Så fantastisk!!! emoticon

så kjekt da!!! :D enormt kjekt med en liten guttebass da! :D

Havets fru skrev:
Spennende! Må være en herlig følelse å se knøttet og vite at alt er bra! ;-)

verteline skrev:
så kjekt da!!! :D enormt kjekt med en liten guttebass da! :D

Kjempeglad for en guttebass til:)) Har jo en fra før, så satser på detta blir to gode kompiser:))

Så artig!!
Men vil bare råde deg til å ikke handle gutteting enda, da det er veldig tidlig er det alltids en sjans for at det kan være feil... Har hørt om flere som har fått "feil beskjed" fordi det var tidlig... 

Men spennende da :D 

Rugekasse skrev:
Så artig!!
Men vil bare råde deg til å ikke handle gutteting enda, da det er veldig tidlig er det alltids en sjans for at det kan være feil... Har hørt om flere som har fått "feil beskjed" fordi det var tidlig... 

Men spennende da :D 

Hehe! Har gutt fra før! Har hørt om det, men hun gynekologen min sier ikke sånt hvis ikke hun er sikker! Uforskammet flink;) Jeg er overbevist selv, og svangerskapet er HELT likt som med sønnen min, og hun zoomet inn, det var virkelig ikke noe tvil:P
Men, selvfølgelig, alle kan gjøre feil! Men, jeg ville virkelig blitt overrasket om det var ei jente! Er bare menn på siden til samboeren min:P

Oj, så gøy! Tenk at du er så langt på vei allerede, heldiggris :)
Man skal ikke kimse av magefølelsen, har selv sterk guttefølelse (som sist), og blir overrasket (men veldig glad) dersom den viser seg å være feil..

Back
Topp