Ultralyd i dag..

*LittleBaby*

Andre møte med forumet
... og sitter her med litt blandede følelser. Ifølge min siste mens er termin 20.mai, og altså 8 uker på vei i dag. Men legen mente jeg er 6 uker på vei nå. Det var ett bankende hjerte og det var helt herlig å se. Men plager meg litt at det var så mye midre enn jeg trodde. Jeg hadde uregelmessig mens og el har nok vært mye seinere enn 2 uker etter siste mens, men klarer nok ikke slappe helt av før jeg får se at det har skjedd mer utvikling. Hun merket at jeg var veldig nervøs, så jeg ble satt opp på ny ul om tre uker. Håper det går fort! Men ett bankende hjerte er jo ett godt tegn sant??...

Et bankene hjerte er alltid positivt:) Ble satt to uker tilbake sist selv på en tidlig ultralyd og sån kan skje når man har uregelmessig mens. Så det er bare å slappe av også får du se babyen din igjen om 3 uker :)

Tror du skal slappe heeelt av! Et bankende hjerte er jo fantastisk!!! :-)
I forrige sv.skap ble jeg satt tilbake 2 uker på første ul og dette stemte (gutten kom faktisk 4 dager etter termin...), men jeg husker følelsen av å bli satt tilbake, det er ikke så gøy. Man går jo litt å teller ned til 12ukers grensa så 2 uker tilbake kan jo føles som en liten evighet...
Denne gangen har jeg "lært" og skrev ned syklusene mine fra januar (visste at vi kom til å bli prøvere iløpet av sommeren). Og syklusene var på alt fra 34-43 dager. Jeg tok da gjennomsnittet av disse og endte på 38 dagers syklus og regnet med det. Jeg hadde veeeeldig lyst til å regne med 28 dagers syklus (for da hadde jeg jo kommet 10 dager lengre), men klok av skade lot jeg det være med 38 dager. Da jeg kom på tidlig UL pga blødning trodde jeg selv at jeg var 7+2, og legen regnet meg (etter å ha målt embryoet) til å være 7+3, så det var jo ikke så verst beregnet!!!
Flott at du fikk ny UL igjen om 3 uker!! Men jeg tror du skal bare ta det helt med ro, som sagt, dette går nok kjempefint og du blir supermamma i mai eller juni. Det spiller jo ingen rolle når det blir, bare ungen er ferdig! :) Dette ble langt, men jeg skjønner godt hva du mener og ville bare fortelle at du trenger ikke å være bekymret ihvertfall ;) Håper dette hjalp litt og at du får en god helg! :)

Som de over sier: et bankende hjerte ER et bankende hjerte :) Og det er BRA! Man kan aldri vite når el er - uansett hvor regelmessig syklusen er. Noen har el rett før mens!! Det vanlige er jo ca 14 dager før, men er mange som ikke har det sånn!

dette går nok bra skal du se! Er iallflal bra at du får ny time, så får du se med egne øyne at alt er fint :) Forstår godt at du synes det er litt "ekkelt", men jeg er ganske så sikker på at alt er bra!!!! Det bestemmer jeg iallfall!! :)

Godt resonnert! Et bankende hjerte er et veldig godt tegn!
Også fikk du jo ny ul, da kan du ta livet med ro til da!

Utrolig positivt med bankene hjerte, så hadde ikke bekymret meg da. 
Utrolig godt å vite selv om man blir satt tilbake 2 uker.. 
Mange det skjer for å føder en frisk baby <3 

Gleden er på din side <3 =D

Enig med alle over her. Bankende hjerte er jo supert! :) Kos deg med det og se frem mot en større spire ved neste ul :) Selv er jeg blant 'slutten' på mai, men vi kommer etter de andre vi også Ü

Back
Topp