villon Elsker forumet 16 Aug 2010 #1 ...viste en liten JENTE Og alt så fint ut, så jeg er veldig fornøyd akkurat nå [:)] Terminen er fortsatt den 1.januar [:D] Takk til alle som har tenkt på meg!
...viste en liten JENTE Og alt så fint ut, så jeg er veldig fornøyd akkurat nå [:)] Terminen er fortsatt den 1.januar [:D] Takk til alle som har tenkt på meg!
Id Forelsket i forumet 16 Aug 2010 #4 ORIGINAL: mandy4 Gratulerer med overstått ultralyd og jente i magen[:D]
F Fru Fortuna Guest 16 Aug 2010 #6 Så gøy med lillesøster til Sebastian, gratulerer så massse[:D][:D]
Frk. Snopesyk Forumet er livet 16 Aug 2010 #7 Åååå, gratulerer med jente i magen Villon! Sååå gøy med en av hver da! [:D][:D][:D]
S Snekka Guest 16 Aug 2010 #8 Så koselig nyhet! Blir rent rørt jeg! [:)] Gratulerer så masse med den lille jenta i magen, er så utrolig glad for din skyld!
Så koselig nyhet! Blir rent rørt jeg! [:)] Gratulerer så masse med den lille jenta i magen, er så utrolig glad for din skyld!
villon Elsker forumet 16 Aug 2010 #9 Takk igjen, jenter... Er så glad selv [:D] Håper bare alt går fint hele veien. Tenker på dere som allerede har en jente [;)]
Takk igjen, jenter... Er så glad selv [:D] Håper bare alt går fint hele veien. Tenker på dere som allerede har en jente [;)]
L *Lesehesten* Elsker forumet 16 Aug 2010 #10 Gratulerer så mye med jente i magen! Er så koselig med en av hver!
rilo Gift med forumet 16 Aug 2010 #11 Åååå sååå morro!! Ei lita tulle i magehuset da[:D] Så gøy med en av hver!![:D]
*NinaK* Forumet er livet 16 Aug 2010 #13 Så hyggelig, Villon! Gratulerer med den lille rosa spiren[:D]
D DiRBe Forelsket i forumet Novemberskattene 2014 <3 17 Aug 2010 #17 Gratulerer så mye!!! Så koselig med en av hver da[:D]