Ultralyd i dag tidlig! !!

Gruer meg litt jeg også...til i morgen tidlig

Gruer meg bare jeg, har mistet helt trua etter alt jeg har lest her inne :(

Nei, det må du da ikke! Var selv kjempenervøs for om allt var bra, har ingen symptomer annet enn litt ømme bryst, ingen kvalme eller noe. Men det gikk bra :) Er det noen grunn for at du føler det slik? Annet enn at du har lest deg redd på forum?

Tenker det går bra, stor klem :)

Gruer meg bare jeg, har mistet helt trua etter alt jeg har lest her inne :(

Man blir jo litt bekymret ja, men jeg har valgt å tenke positivt og tror nok alt er i orden, ihvertfall til det motsatte er bevist :-) skal ikke til ul før oul, så er ihvertfall 7 uker til. Men sv.kontroll på onsdag, hører kanskje etter hjertelyd da, får se :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jeg har rett og slett bare lest meg redd jeg. Prøver å være positiv, men er så redd for å få forhåpninger som blir knust. Men ja - dere har jo helt rett. Sånn er livet, vi har ikke garanti for noe som helst :)

Last edited:
Re

Regnbuebarn?! :talk017 Fortel!!!
Og gratulerer med fastsatt termindato!

Takk!

Hehe, er et uttrykk jeg har adoptert fra min amerikanske veninne "Rainbow baby" :) Må ikke forveksles med det danskene kaller regnbuebarn (les: barnet til et homofilt par).

Forklaringen lyder som så (grovt oversatt fra engelsk):
Et rainbow baby/ regnbuebarn er barnet som blir født i ettertid av en spontanabort eller dødfødsel.

En vakker og klar regnbue kommer etter stormen og gir håp for bedre tider. Regnbuen blir satt høyere pris på når man nettopp har opplevd stormen.

Stormen (SA/MA/dødfødselen) har allerede skjedd og ingenting kan forandre på den erfaringen. Uværskyene kan fremdeles ligge hengende over familien mens den takler tapet, men noe fargerikt og vakkert har tredd frem fra mørket og elendigheten.

"Vi mistet vår forrige spire, men venter nå et regnbue barn."

Synes det er en sånn nydelig måte å si det på, å det er akkurat sånn det føles for oss <3

Takk!

Hehe, er et uttrykk jeg har adoptert fra min amerikanske veninne "Rainbow baby" :) Må ikke forveksles med det danskene kaller regnbuebarn (les: barnet til et homofilt par).

Forklaringen lyder som så (grovt oversatt fra engelsk):
Et rainbow baby/ regnbuebarn er barnet som blir født i ettertid av en spontanabort eller dødfødsel.

En vakker og klar regnbue kommer etter stormen og gir håp for bedre tider. Regnbuen blir satt høyere pris på når man nettopp har opplevd stormen.

Stormen (SA/MA/dødfødselen) har allerede skjedd og ingenting kan forandre på den erfaringen. Uværskyene kan fremdeles ligge hengende over familien mens den takler tapet, men noe fargerikt og vakkert har tredd frem fra mørket og elendigheten.

"Vi mistet vår forrige spire, men venter nå et regnbue barn."

Synes det er en sånn nydelig måte å si det på, å det er akkurat sånn det føles for oss <3

Ååå...gratulerer så mye! Du skal få regnbuebarnet ditt nå!
Jeg bor i Danmark,så jeg ble litt nysgjerrig! ;)
Takk for svar og gode nyheter!

Takk :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har rett og slett bare lest meg redd jeg. Prøver å være positiv, men er så redd for å få forhåpninger som blir knust. Men ja - dere har jo helt rett. Sånn er livet, vi har ikke garanti for noe som helst :)
Du, det var det samme med meg men kanskje du da blir ekstra positivt overrasket. Jeg var beredt på ALT men i dag tidlig fikk vi se en sprellende liten figur. Kjempegøy :) Tror det er bra at du har lest mye, jeg. Og masse lykke til!

Det er helt vanvittig hvor klare bilder de får! Utrolig fiffig. Grattis :)

Ja vet! Vi så allt! Fingre og tær. Sambo var jo heeeelt forelska ved første blikk :D "ÅÅÅ, se, den vinker til meeg!" Hehe :)

Back
Topp